Kun mikään ei tunnu riittävän
Miehet tykkää hoikista ja kiinteistä tai vastaavasti pulleista XXL-tytöistä. Kenelle enää kelpaa me välimallin naiset, L-koko? Pitää olla isot häppärit tai viivapillu - entä tavallinen, neutraali, semi? Nuorta lihaa, mieluiten parinkympin tienoilla - tai sitten hehkutetaan itsensä ja oman arvon tuntevia 40-50-vuotiaita tai jopa eäkeläisristeilyitä... Kuka kolmekymppistä katselisi?! Pitkät hiukset ne olla pittää tai lyhyetkin on rajut ja seksikkäät - entä mun tavallinen polkkatukka, kuka tämmöistä katselisi?
Pitää olla nöyrä akka (hah) tai toinen ääripää täällä (joskaan ei toivottu) tuntuu olevan nalkuttava bitch. Entä kun olen oma itseni, nalkutus ei ole voimavarani mutta henkiseen tasa-arvoon uskon.
Synnyttäneillä on paikat rupsahtaneet ja kuka toisen lapsia tahtoisikaan elättää. No kovasti olen paikkoja treenannut ja pärjätään toki 6-vuotiaan kanssa kaksinkin, mutta mieskin ois kiva.
Onkohan tässä enää toivoa...? :D
Kommentit (11)
en ihan sydänverellä tuota kirjoittanut, lähinnä vaan täällä todellisuus hetkittäin hämärtyy. Tiedän toki siihenkin hyvän vinkin: pysy poissa, niinpä. ;)
on parhaimmillaan!
Ja useimmat pitää nimenomaan keskiverrosta.
itsekin keskiverto ..
parhaimmillaan. Kyllä nainen iältään 17-22 vuotta ihan parhaimmillaan. 28-vuotias on jo näköjään ihan rupsahtanut vaikkei paino olekaan noussut. Naama rypistyy, tissit ja peppu riipahtaa ja pillu väljenee. Ja luonne ei juurikaan parane ainakaan pitkässä suhteessa. Näin siis ainakin oma muija.
Pitäisi kai vaihtaa, se saattaisi virkistää ainakin muutamaksi vuodeksi.
Kyllä nainen iältään 17-22 vuotta ihan parhaimmillaan. 28-vuotias on jo näköjään ihan rupsahtanut vaikkei paino olekaan noussut.
noin niinkun itse tuohon 22-28-v välimaastoon sijoittuvana... no joo, mulla on ihan samoja fiiliksiä kuin ap:lläkin, vaikka mut vielä ikäni perusteella luokitellaankin parikymppiseksi ja kaupoissa luodaan pitkiä katseita kun kuvitellaan paljon todellista ikääni nuoremmaksi (ja kun lapsiakin on jo kaksi).
Mä pidinkin tässä parin päivän tauon, etten käynyt lukemassa tätä pirun palstaa ollenkaan, ja kummasti se selkiytti ajatuksia. Tänne, etenkin tänne seksi-palstalle, eksyvät juuri ne elämäänsä kyllästyneet vatipää-äijät, jotka ei ole saaneet seksiä aikoihin paitsi ehkä raiskaamalla tai maksamalla siitä, joilla kaljamaha kasvaa ja tukka kaljuuntuu, jotka ei osaa itse pestä pyykkiään ja sen kyllä näkee, ja silti ne kuvittelee, että on jollain lailla kaikkien maailman naisten vika, että niillä miehillä itsellään on päässä vikaa. No ei sentään, älköön kukaan nyt suuttuko :D oikeasti tajusin sen vanhan totuuden - yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä (ja kolmas molemmista). Mun mies tykkää äidistä, useimmat näistä tän palstan miesvieraista ilmeisesti niistä tyttäristä.
liian usein, mutta minkäs teet. Ei jaksaisi muijaa vaihtaakaan. Seksistä en ikinä ole maksanut, ainakaan konkreettisesti. Vaimon kanssa on seksiä yleensä joka toinen päivä. Hyvää se ei ole, mutta tyhjää parempaa. En kaljuunnu, mahaa on kyllä tullut vähän ja pyykkini osaan pestä, jos on pakko. Olen erittäin huomioiva seksissä. Vaimo saa aina orkun tavalla tai toisella. Itsekin saan yleensä aina, mutta välillä seisokki hiipuu, kun ajattelen itseni sen vieraan miehen tilalle, joka pani vaimoani viime kesänä.
-5
Tänne, etenkin tänne seksi-palstalle, eksyvät juuri ne elämäänsä kyllästyneet vatipää-äijät, jotka ei ole saaneet seksiä aikoihin paitsi ehkä raiskaamalla tai maksamalla siitä, joilla kaljamaha kasvaa ja tukka kaljuuntuu, jotka ei osaa itse pestä pyykkiään ja sen kyllä näkee, ja silti ne kuvittelee, että on jollain lailla kaikkien maailman naisten vika, että niillä miehillä itsellään on päässä vikaa.
ajattelen itseni sen vieraan miehen tilalle, joka pani vaimoani viime kesänä.
Tässä näkee taas lisäinformaation arvon.
Siis, sen perusteella kun 28-vuotias vaimosi sai viime kesänä vierasta miestä, julistat, että 18-22-vuotiaat on parhaimpia? Ja 28-vuotias vaimosi on 'rupsahtanut'? Oliko hän sitä silmissäsi jo ennen kuin sinulla alkoi nämä erektiohäiriöt? ...siis anteeksi, ennen kuin hän petti sinua?
Pettäminen on paska juttu, muttei liity sinänsä ikään.
En julista sitä sen perusteella. Olin sitä mieltä jo aiemmin ja edelleen.
-5
Tässä näkee taas lisäinformaation arvon. Siis, sen perusteella kun 28-vuotias vaimosi sai viime kesänä vierasta miestä, julistat, että 18-22-vuotiaat on parhaimpia? Ja 28-vuotias vaimosi on 'rupsahtanut'? Oliko hän sitä silmissäsi jo ennen kuin sinulla alkoi nämä erektiohäiriöt? ...siis anteeksi, ennen kuin hän petti sinua? Pettäminen on paska juttu, muttei liity sinänsä ikään.
En julista sitä sen perusteella. Olin sitä mieltä jo aiemmin ja edelleen.
Mun täytyy sanoa, ettei mulle tulisi mieleenikään puhua omasta miehestäni edes anonyymisti tuohon tapaan, mitä sinä vaimostasi puhut. Ymmärtäisin, jos asiaan sisältyisi "pelkkää" katkeruutta, jota sitten täällä nimettömänä purkaisit ("saakelin akka kun meni pettämään, ihan rupsahtanutkin se on"), mutta jos olit sitä mieltä jo aiemmin, niin ehkä syytä pettämiseen löytyy myös omasta käytöksestäsi. Jos tuon enempää arvostusta ei vaimolle löydy, huutelet täällä rupsahtaneista tisseistä ja löystyneestä pildestä. Vaikkakin anonyymisti, mutta jos jo asenne on tuo, niin huhh!!
Niin, kunnioitus, onko se jotain syötävää...?
Ei se silti oikeuta pettämään. Kunnioitus ei ole syötävää. On vaikea kunnioittaa ihmistä, joka on tyhmä kuin saapas.
Nyt oli kuitenkin kyse siitä, että naiset ovat ainakin ulkoisesti parhaimmillaan 17-22-vuotiaina, elleivät sitten ole juuri silloin ryhävalaita ja myöhemmin hoikempia. Luonne pelastaa paljon. Voisin kuvitella paneskelevani älykkään ja huumorintajuisen 4-kymppisen naisen kanssa :) Ainakaan kaikille ikä ei tuo positiivista henkistä kasvua. Toisista tulee kyynisiä.
-5
mutta jos olit sitä mieltä jo aiemmin, niin ehkä syytä pettämiseen löytyy myös omasta käytöksestäsi.
Ei se silti oikeuta pettämään.
En sanonutkaan että _oikeuttaa_ , sanoin vaan että käytöksesi voi olla syynä, joka on ajanut pettämään. Pettäjä oikeuttanut sillä tekonsa omassa mielessään. Että sama sitten viettää hetken (?) hurmio (?) miehen kanssa, joka osaa edes esittää (?) mielenkiintoa, kunnioitusta ja halua. Mutta enpä mä teidän tapausta tiedä, kunhan spekuloin.
On vaikea kunnioittaa ihmistä, joka on tyhmä kuin saapas.
O_o Nyt mä olen vaan hoomoilasena. Mikä kumma pitää teitä yhdessä? Seksi on huonoa, vaimo on tyhmä ja rupsahtanut (rupsahtaminen ei omasta mielestäni edes ole mikään negatiivinen juttu, vain realismia), pettää sua, et arvosta eikä nähtävästi hänkään... No, omaa elämäännehän te tuhlaatte. :)
Voisin kuvitella paneskelevani älykkään ja huumorintajuisen 4-kymppisen naisen kanssa :)
Jaloa. :)
Ainakaan kaikille ikä ei tuo positiivista henkistä kasvua. Toisista tulee kyynisiä.
Sanonko... en sano... no sanon kuitenkin. En tiedä ikääsi mutta, sori vaan, omaan silmääni et itsekään vaikuta erityisen 'henkisesti kypsältä'. Tai ainakaan minusta ei ole erityisen kypsää puhua ihmisistä "rupsahtaneina" (kuten sanoin, realismiahan se, mutta suhtaudut siihen kuin se olisi jotain erityisen epätoivottavaa ja mieluiten vältettävissä olevaa) tai ryhävalaina. Vaikutat jopa kyyniseltä, sanoisin.
itsetunnon on nakertanut? Miehetkö?
Hyvä sä olet, ihan kuin kaikki muutkin