tuliko muille kutsu sikanuharokotteeseen?
meille tuli tänään pienimmälle. en kyllä uskalla antaa sitä. mitäs muut ootte mieltä?
Kommentit (10)
ollaan päädytty siihen ettei sitä oteta. Ei mielle eikä lapsille.
on vaan valittu 400 joukkoon. rokotetutkimuskeskus tms. tuon kutsun lähetti.
on vaan valittu 400 joukkoon. rokotetutkimuskeskus tms. tuon kutsun lähetti.
Lähettävät kirjeen Tampereen yliopiston rokotetutkimus yksiköstä tms.(tai oikeammin lähimmästä toimipisteestä, joka esim. meillä on Vantaan Tikkurilassa). Ollaan saatu moniin rokkotetutkimuksiin kutsuja tässä pikkulapsi vuosien aikana, saavat yhteystiedot väestörekisteristä (lukee kirjeessä).
Tässä ko. kirjeessä lukee, että etsivät lapsia osallistujiksi tutkimuksiin, ts. osallistuminen vapaaehtoista ja kirjeitä lähetetään ihan varmasti enemmän kuin 400.
Meiltä ei osallistujia tule, vaikka 2 lasta osuvatkin ikähaarukkaan - 6-35kk.
meidän kirjeessä lukee että meidän lapsi on valittu rokotetutkimukseen ja että 400 lasta on saanut kutsun. sehän toki voi olla huijaus mutta minä en valehtele.
ap
meidän kirjeessä lukee että meidän lapsi on valittu rokotetutkimukseen ja että 400 lasta on saanut kutsun. sehän toki voi olla huijaus mutta minä en valehtele. ap
ole tullut kutsua. Eikä ole muutenkaan ikinä tullut mihinkään rokotetutkimukseen kutsua reilun 7 vuoden aikana. Liekö valitsevat nuo ihmiset isommista kaupungeista, eivätkä huomioi tuppukylien ihmisiä ollenkaan?
Ok eli on se eri rokote, kuin mitä on ekat annokset tulossa Suomeen parin viikon päästä.
ja ei osallistuta siihen. En anna lastani koekaniiniksi lääketeollisuudelle, vaikka asia sinänsä tärkeä onkin. Siinähän luki suoraan yhdessä kohdassa, että "tutkitaan rokotteen haittavaikutuksia". Juu, ei minun lapsellani.
ja meille on tullut monta kutsua tässä vuosien varrella.
ole tullut kutsua. Eikä ole muutenkaan ikinä tullut mihinkään rokotetutkimukseen kutsua reilun 7 vuoden aikana. Liekö valitsevat nuo ihmiset isommista kaupungeista, eivätkä huomioi tuppukylien ihmisiä ollenkaan?
Mikä taho teille lähetti? Onko lapsella joku perussairaus?
Itsellä on perussairaus, mut ei ole mitään kutsuja kuulunut.