Jos on todettu kasvain molemmissa munasarjoissa ja kohdussa, niin voiko
se levitä myös muualle vai onko "turvassa", jos kohtu ja munasarjat poistetaan? Vielä ei ole tietoa onko hyvän-vai pahanlaatuinen, tuloksia odotellaan...
Kommentit (11)
Eihän hyvänlaatuinen kasvain leviä kohtuun ja molempiin munasarjoihin.
munasarjoissa ja kohdussa? Ei kasvain tule kolmeen paikkaan samaan aikaan, ainakin minä olen näin käsittänyt.
sitä tietää jos kyseessä kuitenkin on hyvänlaatuiset kasvaimet! Ja juuri luin lehdestä munasarjasyöpään sairastuneesta, joka on jo matkalla saamaan terveen paperit! Ei ne aina ole huonoja uutisia. Toivottavasti ap et ole enää täällä arvailemassa. Lääkäriltä ne tiedot löytyy!
av-mammat laittaa lääkärikirjat kiltisti hyllyyn takaisin ja jättää arvailun lääkärille.
se voi levitä, ihan niinkuin kaikki syövät. Helpoin reitti vatsa ja sisäelimet, luusto.
Vasta kun tutkimukset on tehty, voi sanoa mitään tarkempaa. Voimia nyt leikkaukseen (jos sitä ei ole vielä tehty)!
voi olla levinnyt tai sitten ei. Kaverini aggressiivinen munasarjasyöpä levisi erittäin nopeasti, ikävä kyllä.
munasarjasyöpä leviää valitettavasti erittäin helposti.
Mun veljen vaimolla todettiin juuri munasarjasyöpä. Veli ei päästänyt vaimoaan nettiin juuri sen takia, että netistä löytyy kaikkea kamalaa ja kamalia stooreja. KYSY LÄÄKÄRILTÄ - ÄLÄ TÄÄLTÄ.
Ja turvassa ei ole syövän kanssa koskaan. ODOTA ne tiedot ensin.
Tsemppiä enivei. Olen pahoillani kasvainuutisistasi ) :
Täällä saat vain paniikkikohtauksen muiden uutisten päälle. Lääkärit kertovat yleensä asiat parhaiten kunhan saavat selvitettyä. Opin tässä viime aikoina itsekin,että tiesin itsekin koko syövästä todella vähän. Tsemppiä sinulle.
eikös se tarkoita että se on jo pahasti levinnyt. Eihän se kasvain kerralla kolmeen paikkaan tule vaan on jo levinnyt.