Siis viihtyykö joku oikeasti anoppilassa/omilla vanhemmilla viikonkin?
Kaveri lähti anoppilaan lepäämään viikoksi, kun siellä saa täyden palvelun ja lastenhoidon. Kaveri on 32v. Kuka oikeasti viihtyy vieraissa nurkissa noin kauan ja pystyy vielä rentoutumaan ja tämän lisäksi kehtaa olla passattavana? Itse kun käyn kahden tunnin ajan vanhemmillani tai miehen vanhemmilla, olen jo valmista kauraa lähtemään kotiin. Ja ihan väleissä olen kumpaankin suuntaan, mutta koti on koti ja vain siellä voin olla oma itseni ja tehdä omia juttuja mitä vieraissa paikoissa ei voi niin vaan tehdä.
Kommentit (22)
Enpä kestäisi kummassakaan paikassa paria päivää pidempään.
Vanha arabialainen sananlasku sanoo, että sekä kala että vieraat alkavat kolmantena päivänä haista, ja tällä kannalla olen myös minä. Puolin ja toisin.
Matkoihin menee päivä suuntaansa. Nyt me lähdetään muksun kanssa pyhien jälkeen mun vanhemmille ja ollaan 6-7 päivää.
Me käydään mummoloissa max 4x/vuosi.
Käymme siellä lapsiperheemme kanssa noin kaksi kertaa vuodessa, he kerran vuodessa täällä meillä. Nyt olen lähdössä käymään ja olemme kolme päivää perillä ja kaksi päivää menee tämän lisäksi matkustamiseen.
Appi asuu naapurikunnassamme, joten siellä tulee piipahdettua noin kerran kuussa, tunteroinen kerrallaan.