Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen tajuamaan, että kengät laitetaan kenkähyllyyn???

Vierailija
15.09.2009 |

Meillä on todella ahdas eteinen ja mies jättää isot kenkänsä joka ikinen kerta kotiin tullessaan keskelle eteisen lattiaan, niin että muut sitten kompuroivat niihin kenkiin, kun menevät ulos tai tulevat sisälle. Meillä on eteisessä kenkähylly, mihin kengät ois tarkoitus laittaa, mutta mies on ilmeisesti liian laiska nostamaan kengät lattialta hyllyyn. Pikku juttuhan toi on, mutta mua vituttaa, kun ne kengät lojuu aina keskellä sitä pientä eteistä, missä ei muutenkaan meinaa mahtua liikkumaan, eikä varsinkaan silloin, jos siinä on jotain ylimääräistä romua. En myöskään viitsisi joka kerta nostaa miehen kenkiä hyllyyn, kun kohta luulee ihan tosissaan, että mä olen hänen äitinsä, joka siivoaa hänen sotkut. Onneksi meidän lapset sentään laittavat kengät omille paikoilleen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, että mies siirtää kengät reunaan eikä jätä niitä keskelle.

Ja sinähän voit potkaista ne reunaan jos ovat keskellä.

En oikein tajua aina näitä juttuja, missä toinen parisuhteen osapuoli päättää, että tässä on nyt kenkähylly tms johon kengät kuuluvat.

Ja sitten paimennetaan sitä toista osapuolta ja valitetaan jos se ei toimi niinkuin itse haluaa.

p.s. ja olen nainen :)

Vierailija
22/22 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kengät lattialta löytäessäsi asiasta yhden kerran. Jos mitään ei tapahdu, ilmoita että tästä lähtien et varoita, vaan muistutat YHDEN kerran ja sitten pistät kengät pois lattialta itse.

Kun mitään ei tapahdu yhdestä huomautuksesta, niin toimi näin:

Kiikuta kengät miehen työpöydälle/vaatekaappiin/sängyn alle/ruokatuolillensa joka kerta kun ne ovat lattialla hyllyynlaittokehotuksesta huolimatta.

Sitten kun mies kysyy oletko nähnyt hänen kenkiään, sano tyynesti että pyysit häntä laittamaan ne paikoilleen, missäs niiden paikka on? Kun mies myöntää että kenkien paikka on kenkähyllyssä, lupaa paljastaa kenkien kätköpaikka jos mies seuraavalla kerralla laittaa kengät hyllyyn. Muussa tapauksessa kengät löytyvät mistä milloinkin, sillä lattialla ne ovat tiellä ja kun tarpeeksi niihin suutut, niin heität vaikka roskiin jos ei muuten pääse lattialla kulkemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla