Mitä kertoo minusta, että inhoan ihmisiä tyyliin
Alexander Stubb, Jari Sarasvuo, Hjallis Harkimo, Marco Bjuström.
Kommentit (17)
jollet, se kertoo, että olet itseäsi täynnä oleva besserwisseri, joka kuvittelee voivansa tuomita ihmisiä, joita ei tunne ja joista ei oikeastaan tiedä mitään.
Jos tunnet heidät , pitäisi tietää, miksi heitä inhoat, että voisi sanoa sinusta jotain.
mutta uskallan väittää, että Bjurström ja Stubb eivät ole itseään täynnä. Eli itseään täynnä oleminen ei ole se kriteeri, miksi heitä inhoat.
Minä väitän, että sinä olet kateellinen. Haluaisit itse olla menestynyt ja kuuluisa ja omalla alallasi guru ja asiantuntija. Koska et ole, niin kanavoit kateutesi tähän.
Fiksu ja aikaasaava toki, mutta itserakas.
Minusta hän ei ole antanut mitään sellaista lausuntoa, että osoittaisi itserakkautesa (kuten Sarasvuo). Ja koiraa ei saa katsoa vain karvoihin.
Fiksu ja aikaasaava toki, mutta itserakas.
siis eri asennoissa, eri vaatteissa, eri ympäristöissä otettuja studiokuvia. Osan poisti ministeriksi tullessaan. En tiedä onko loput edellään sivuillaan.
Ei ihan vaatimatonta kuvaa itsestään anna.
jotka herättävät inhoa. Että oppii hyväksymään ja ymmärtämään toisia on ensin tunnettava itsensä.
sinussa epävarmuutta ja siksi inhoa. Ehkä pelkäät, että et pärjäisi heidänkaltaistensa kanssa tai koet itsesi riittämättömäksi heidän rinnallaan.
osaat ajatella etkä välttämättä loiki lauman mukana.
on oikeasti täysi kusipää.. työskentelen hartwall areenalla ja on tullut inhottavan tutuksi.
erityisemmin pidä noista ihmisistä, tai siitä millaisen kuvan ne on antanut itsestään.. ja yhtä en voi SIETÄÄ ja syystä.. sen henkilön olen kaiken lisäksi tavannut henk koht...
Alexander Stubb, Jari Sarasvuo, Hjallis Harkimo, Marco Bjuström.
EHKä muistuttavat sinun isääsi tai veljiäsi? Kyseessä on suojeluvaisto joka ehkäisee sisäsiittoisuutta.
itselleen tuntemattomia ihmisiä julkisuuskuvan takia. Kypsymättömyydestä ehkä eniten. Ja jonkinlaisesta yksinkertaisuudesta.
Hjallis on täys kusipää, samoin Saravuo
SIPILÄ ON KUSIPÄÄ!!!! HJALLIS ON KUSIPÄÄ!!!!!! JARI SARASVUO ON KUSIPÄÄ!!!!
JARI LINDSTRÖM ON YKSINKERTAINEN MOUKKA JOKA EI YMMÄRRÄ EDES MITÄ PUHUU!!!!!!!! TÄYSIN KUSIPÄÄ JÄTKÄ, PITÄS VIEDÄ SAUNAN TAAKSE.........
Jos kertoisit tarkat syysi, miksi et heistä pidä, se voisi jo ehkä jotain kertoakin.