Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. koukussa PepsiMaxiin! miten eroon?

Vierailija
15.09.2009 |

tai millä korvata?

juon 1.5l päivässä ja kammottaa millä korvaan sen ettei se siirry syömiseen.

tiedän kyllä pepsimaxin vaarallisuudet joten niistä saarnaaminen ei auta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun riippuvuutes, enkä ole myöskään niin huolissani että jaksaisin edes mitään saarnaa alkaa pitää.

Vierailija
2/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kauheeta

olen ollut max viikon ilman j sitten join 3 litraa päivän aikana. Kauhee aine, kumpa en olisi törmännyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä pystyn lopettamana karkkien ja pullan mussuttelun KOKONAAN niin miksi sä et pystyisi lopettamaan tuota? Ja nuo epäterveelliset olen korvannut terveellisillä vaihtoehdoilla täysin. Ei ole olemassa mitään poppakonsteja.

Vierailija
4/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta varsinaista haittaa ole, jos pääsisit vaikka puoleen litraan päivässä.

Vierailija
5/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PepsiMaxin lipittämisen Novellen sitruunan makuiseen kivennäisveteen. Toimii janoon ja ei kai ole niin epäterveellistäkään.

Edelleen juon kerran viikossa enemmän PepsiMaxia.

Vierailija
6/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ennen kaksikin litraa colaa päivässä. Nykyään himo iskee päälle silloin tällöin ja helposti on taas siinä putkessa, että colaa menee päivittäin, tosin ei niin paljon.

Suosittelen siirtymään kylmästi kivennäisveteen. Suutuntuma sama. Toimii oikeasti aika hyvin.

Mutta. Colajuomat ovat salakavalia. Varsinkin kesäkuumalla mikään ei ole parempaa kuin iso lasi kylmää, mustaa juomaa ja jääpaloja. Aaaah!

Eli kannattaa ehdottomasti yrittää lopettaa. Itselläni ainakin parin viikon tai kuukauden täyslakot ovat auttaneet niin, että colaa ei tule juotua niin paljon repsahduksen sattuessakaan.

Vierailija
7/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla määrä "vain" 0,5l päivässä. Olen päättänyt etten osta kotiin, mutta duunissa kuluu... Kallistakin se on. Hampaat varmaan tippuu suusta kohta. Mun on vaan pakko saada sitä ruoan päälle! Ihan pakko!

Samanlaista kuin hillitön makeanhimo (josta olen jo päässyt irti ja pystyn vastustamaan suklaahimoani).

Vierailija
8/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mua ei voi vähempää kiinnostaa sun riippuvuutes, enkä ole myöskään niin huolissani että jaksaisin edes mitään saarnaa alkaa pitää.

Tsiisus mitä porukkaa taas täällä.

Vierailija
9/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mua ei voi vähempää kiinnostaa sun riippuvuutes, enkä ole myöskään niin huolissani että jaksaisin edes mitään saarnaa alkaa pitää.

"Ei voi vähempää kiinnostaa" mutta silti a) avaa viestin, b) lukee sen ja c) vielä vastaa siihen! :)

Vierailija
10/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä pystyn lopettamana karkkien ja pullan mussuttelun KOKONAAN niin miksi sä et pystyisi lopettamaan tuota? Ja nuo epäterveelliset olen korvannut terveellisillä vaihtoehdoilla täysin. Ei ole olemassa mitään poppakonsteja.

Vierailija
11/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koukussa cola zeroon mutta sallin itselleni vain tölkin päivässä, juuri iltapäivällä lounaan jälkeen iskee himo!!

siitä on sitten helpompi pitää välistä ihan colattomia päiviä...

Vierailija
12/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on jäljellä 2 litran pullo maxia, mut ostettiin sit 2x 4-pack Coca Cola Lightia vaihteeks :D

Koukkuun jää kolaan ku kolaan :D

Vierailija
13/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista koukuista pääsee eroon lopettamalla cold turkey! Miksi se pitää korvata?

En tiedä mitä Pepsi Max sisältää, mutta jos kofeiinia, niin varmaan kahvin vähentäminen voi auttaa asiaa. Luuletko ap, että jostakin riippuvuudesta vapautuminen on helppoa? Tai että sen pitäisi olla? Jos on jano, juo vettä.

Vierailija
14/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kyllä näkee niistä. Laita läskin usalaisen perheenäidin kuva jääkaapinoveen ja toinen rotjake lompakkoon ja vilase niitä kun tulee himo. Keltaista ruokaa, rasvaa ja cokista valuu suupielistä. Slurps mums, savoir vivre.