Visaa kehiin!!
Ei ole taas yhtään visaa käynnissä, joten vihellän uuden visan käyntiin!
*Tämä harvinainen haettu on tytön nimi, josta löytyy myös keskeltä pojan nimi ; )*
Lähtisiköhän visa tällä käyntiin? Jos tuntuu hankalalta, niin annan sit lisävihjeitä ; ) ;)
Kommentit (19)
tämä nimi on todella harvinainen noihin nimiin verrattuna ;)
Visojen säännöt ovat olleet yleensä sellaiset, että yksi arvaus per viesti. Ja arvaus otsikkokenttään, niin on helppo siitä tarkistella visaemännän, onko oikeaa vastausta ilmaantunut! Ja mukaan nimen kantajien lukumäärä väestörekisterikeskuksen järjestelmästä, esim. Mianna 18n. Yleensä visailun kohteena olevia nimenkantajia on alle 10! Eikun etsimään ;)
ei sovi kriteereihin, mutta ei ole listalla, niin laitan. Löyty ihan vahingossa, tuli kirjotusvirhe :)
nimi sopisi kriteereihin, sillä Eri- nimen on saanut 7 m ja 10n. Mutta ei ole tämä haettu nimi ;)
Ami on kyllä aika monella naisellakin nimenä, mutta pitää koittaa kaikenlaisia väännellä... ;)
Ja onhan näissä keskellä myös Amin :)
En ole ehtinyt tänään kovin hyvin emännöimään...lapsille juhlavaatteita olen metsästänyt hiki hatussa ;) Ihania arvauksia tullut jo paljon ja monta uutta tuttavuutta nimissä, esim. Feelia on mun mielestä aivan ihana tulokas!! Mutta.. ei ole SITÄ haettua nimeä vielä tullut... Voisin lisävihjeen antaa, että nimen alkuosa on jo tullut monta kertaa ;)
Haettu nimi oli Sarisa, jonka on saanut vain 1n 80-90-luvulla. Jonkun visan yhteydessä nimen itse bongasin ja huomasin että nimeä ei ole nimiarkistossa. Siksi ajattelin teitä visailuttaa nimen tiimoilta ;) Aika tuttu nimi, mutta kuitenkin niin erilainen tuolla päätteellä. Palkinnoksi Lumitähti saa kirsikoita, Sarisa-lajiketta
http://myiloilo.info/sarisa/
sekä valita jonkun lahjan Sarisa Gifts&Flowers- putiikista
http://www.sarisashop.com/
Makoisia & kauniita hetkiä palkinnon parissa!
ja jos joku ystävällinen voisi tämän visan perata (tai kertoa minulle, miten se tapahtuu) niin olisin kiitollinen! =)
Ai se oli Sarisa.. Ihan luulin jo, että tuo myöhemmin löytämäni Marinelle ;)
Kiitos kaunis palkinnoista! Kirsikat maistuvat aina ja Sarisa-shopista taidan päätyä kauniiseen lilja-asetelmaan.
Lämmin kiitos visasta sinulle!
.Ilmoitan tulokset, kun saan valmiiksi, mutta jos tuntuu, että unohdan, muistutelkaa. ;-)
Heljana 1n - Kangasrousku 27.5. 09:18
Herika 1n - lumitähti77 27.5. 14:22
Maleka 2n - lumitähti77 26.5. 22:14
Maridsa 1n - Kangasrousku 27.5. 20:10
Marielma 1n (2000-l.) - lumitähti77 27.5. 21:40
Marjann 2n - Kangasrousku 27.5. 16:51
Pamilia 1n - lumitähti77 27.5. 13:05
Rakie 1n - lumitähti77 26.5. 22:05
Sarisa 1n - lumitähti77 27.5. 21:08
Selianna 1n (2000-l.) - lumitähti77 27.5. 20:17
Seria 1n (2008) - Kangasrousku 26.5. 21:06
Sieltähän löytyi taas monta puuttuvaa nimeä! On täällä näppäriä visailijoita =)
Ari nimi löytyy tyttöjen nimistä Marika, Marita, Karita, Marina, Marianna, Marianne
Erik nimi löytyy Eerika - nimestä
Veli löytyy Eveliina -nimestä
en keksinyt muita..... oliko joku oikein?