Meillä on pöytä/pöydät varattuna Raxissa
Hääjuhlia varten. Se tuntui jotenkin niin helpolta. ei olla mitään tiukkapipoja. Saapahan muutkin läsnäolijat nähdä läheltä meidän häähumua.
Mitä mieltä ootte. Onko hyvä paikka vai pitäskö vaihtaa rossoon tmv...
Kommentit (20)
vaadi paljoa ruualta,tai paikalta. itse en kyllä söisi Raxin ruokia häissä,lapsen synttärit ymmärrän :)
Eli jos olisit vieraana häissä, et söisi mitään?
Ei kai kukaan itseään kunnioittava muutenkaan käy tuossa mättöpaikassa, saatika että järkkäisi häätarjoilun siellä??!
Saako vieraat syödä samaan hintaan miten paljon jaksavat ja vielä vähän päälle?
oloinen paikka :/ ja sitte siellä jos sattuu oleen paljon juuri porukkaa joutuu odottelemaan niitä pitsoja ym. kauan aikaa.eihän se huono idea ole ap,mut oletko katsonut muita paikkakuntasi ruokapaikkoja joissa olisi esim. buffet tyyppistä ruokaa tarjolla?
siis kustantavat itse omat ruokansa. Mansikkakakkua saavat ihan ilmaseksi kahvin kanssa.
ap
Siis aivan loisto paikka on, kerrankin saa napansa täyteen.
Katsokaa vielä niin, että istumajärjestys on niin, et me "vähän" tuhdimmat istutaan lähimpänä sitä noutopöytää, niin ei tartte koko aikaa ravata niiden kurkokaulojen pöytien ohi.
Siis aivan loisto paikka on, kerrankin saa napansa täyteen. Katsokaa vielä niin, että istumajärjestys on niin, et me "vähän" tuhdimmat istutaan lähimpänä sitä noutopöytää, niin ei tartte koko aikaa ravata niiden kurkokaulojen pöytien ohi.
siis kustantavat itse omat ruokansa. Mansikkakakkua saavat ihan ilmaseksi kahvin kanssa.
ap
Vieraat maksaa itse eikä tarvitsisi varata turhaan mitään juhlapaikkaa, kun syödään kioskin ulkopuolella.
Nakkikioski olisi myös hyvä vaihtoehto. Vieraat maksaa itse eikä tarvitsisi varata turhaan mitään juhlapaikkaa, kun syödään kioskin ulkopuolella.
että olen itse käynyt kyseisessä ravintolassa vain kerran, ja siitäkin aikaa jo kohta kymmenen vuotta. Hyvät ruoat siellä oli, muistelen syöneeni kaikenlaisia ihania salaatteja, ja hyviä pizzoja.
On varmaan ihan ok, että Jorma laittaa rakkaan "Minulle ei vittuilla" -t-paitansa päälle ja mä lekkinssit?
Paitsi että joukossa on väkisinkin aina joku nirppanokka, joka katsoo asiakseen nyrpistellä nenäänsä ja ilmoittaa, että pöydässä ei ole mitään hänelle kelpaavaa ja kuiskuttelee pöytätovereilleen, että miten ne kehtaavat...
kertoo TODELLAKIN paljon hääparista!
Me oltiin niin ajateltu kovasti että rento ja mieleenpainuva juttu. Kirkkoon laitan hunnun, mutta käyn kirkon jälkeen vaihtamassa vapaalle.
Ihan sama mitä kukakin miettii:)
ap
vaadi paljoa ruualta,tai paikalta. itse en kyllä söisi Raxin ruokia häissä,lapsen synttärit ymmärrän :)