Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle naiselle, jolla on jo "kaikkea"?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Monella kuusikymppisellä löytyy nykyään kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta tavaraa, eikä monikaan halua sitä enää lisää. Karikatyyritaulu on huikean hauska ja uniikki lahja henkilölle jolla on jo kaikkea.
Taulu on kohtuullisen helppo tilata, ei tarvii kuin muutaman valokuvan ja vähän tarinaa päivänsankarista. Ja on suomalainen lahjaidea :)
Täytän kesällä 60 vuotta. En todellakaan haluaisi tuollaista karikatyyritaulua. Ovat mauttomia ja kalliita. Minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen, ja pyrin karsimaankin sitä. En ole varakas, asun vuokralla. Enkä toivo lahjaksi mitään. Mutta jos lapseni nyt päättäisivät jotain hankkia, niin toivoisin lahjakorttia jalkahoitolaan. Jossa paksuuntuneet varpaankynteni voitaisiin hioa, ja toivoisin saavani jalkahieronnan.
Lahjakortti kirjakauppaan, jos tykkää lukea. Lippu.fi-lahjakortti, jos tykkää käydä teatterissa, elokuvissa, konserteissa. Kampaamo-/manikyyri-/jalkahoito/kasvohoitolahjakortti.
60-vuotias ei ole mikään vanhus. Eikö mitään vähän reippaampaa lahjaa löydy, kuin joku jalkahoito! Te, jotka olette itse 60 v, mitä tahtoisitte lahjaksi?
Mä oon 63 ja toivoisin lipun seuraavaan Raskasta Joulua-konserttiin.
Entäpä täältä jokin hemmottelupaketti tai muu laadukas ja näyttävä lahja https://giftiko.fi. Saa tarvittaessa lähetettyä myös suoraan lahjansaajalle. Olen muutaman lahjan tuolta tilannut ja on ollut tykättyjä.
Vierailija kirjoitti:
60-vuotias ei ole mikään vanhus. Eikö mitään vähän reippaampaa lahjaa löydy, kuin joku jalkahoito! Te, jotka olette itse 60 v, mitä tahtoisitte lahjaksi?
Idea onkin siinä, että nuo on asioita joista suht jokainen nauttii. Elämyslahjat tai mikä tahansa henkilökohtaista makua viistävä on aina riskiostos.
Kun vastikään täytin 60, sain kortintapaiset ammattiliitolta ja ev.lut. seurakunnalta.
Jos läheiseni olisi antanut jotain, mitä tahansa, se olisi ollut parempi kuin huomaavaisuuden puute.
Lahjakortti on lahja kauppiaalle. Saajaa vituttaa.
Loukkaavaa kirjoittelua osalta henkilöitä, ihan tiedossa on että 60 -vuotiaalla voi olla paljon tavaraa. Mutta varmasti täältä etsii ihmiset vinkkejä esim.vanhemmalleen lahjaksi. Kiva kuulla heidän ikäisiltään muutamia ihan aitoja toiveita. Mietintään jää vielä mitäpä vanhemmalle..hiukan yli 60 täyttää vuosissa. Yleensä tykännyt lahjakorteista kyllä tai käydä syömässä. Miksei jotain kivaa lahjaakin, jos löytää mieluista. Se vaan kun koristeita ja tauluja on ihan tarpeeksi..ja niitä hän ei ilmeisesti halua lisää välttämättä.
Hormonikosteutuspuikko alapäätä varten.
Tohtisin ehdottaa Banda ananaa juhla konevehti vasua.
Älykello, sellainen joka mittaa aktiviteetit ja unenlaadun. Hyöfyllinen terveydentilan ylläpitoon
Vierailija kirjoitti:
Laatushamppanjaa ja ruusuja.
Toivoisin laatushampanjaa ilman ruusuja.
Olen 6-kymppinen ja päivällinen hyvätasoisessa ehkä hieman kalliimmanpuoleisessa ravintolassa olisi hyvä lahja.
Mutta eri ihmisillä on erilaiset toiveet.
Mikset kysy tältä 60 vuotiaaksi naiselta itseltään ? Minä ihmettelen tätä outoa tapaa ettei voi kysyä mitä haluaisi lahjaksi, jos ei taas lahjan kohde mitään osaa vastata niin saa ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 52 vuotias ja haluaisin kyllä jalkahoidon, mikäs sen rennompaa no joo ehkä oikea kiropraktikko
Vierailija kirjoitti:
Puudildo
Tulihan se dildo sieltä
No mä ainakin olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä 60-vuotiaalle lahjaksi. Ei kyllä mikään tässä ketjussa ollut ole osunut kohdalle.