ADHD:n äiti vastailee hetken.
Tuon "adhd:n äideistä saa yksinkertaisen kuvan"-ketjun innoittamana. =D
Kommentit (24)
jos tyttö, onko jotain 'tytöjen adhd' -erikoispiirteitä havaittavissa - niistä kuulee puhuttavan, en tiedä kuinka pitävät paikkansa?
t. eräs joka epäilee itsellään lapsena olleen runsas joukko noita ja katselee nyt esikoistytärtään miettien
Millaisia ovat tyttöjen erityispiirteet?
kouluun liittyvästä aiheesta, ja olen itse asiassa aivan varma siitä että olet tehnyt lapsesi kannalta parhaan mahdollisen päätöksen kun olet vaatinut sitä pienryhmäpaikkaa. Kuten totesit, kukaan ei voita mitään sillä että adhd lapsi sijoitetaan suureen ryhmään! Hyvää alkanutta syksyä teille!
kouluun liittyvästä aiheesta, ja olen itse asiassa aivan varma siitä että olet tehnyt lapsesi kannalta parhaan mahdollisen päätöksen kun olet vaatinut sitä pienryhmäpaikkaa. Kuten totesit, kukaan ei voita mitään sillä että adhd lapsi sijoitetaan suureen ryhmään! Hyvää alkanutta syksyä teille!
Saanko vielä kysyä... miten lapsi on päässyt noin pitkälle? Laittavatko vanhemmat vastaan (tuen tarpeesta siis) vai miksi lapsi ei saa tarvitsemaansa tukea?
ap
Ja siksipa kerjämällä kerjäsin lapselleni pienryhmäpaikan. Vaikeaa se kyllä oli, koska lapsen tiedolliset ja taidolliset valmiudet ovat opikein hyvät. Niitä painotetaan liikaa, minun mielestäni. Paikallaan pysymättömän ja impulssiherkän adhd:n paikka EI ole 25 lapsen luokassa ei muiden takia eikä myöskään lapsen itsensä takia: lapsen itsetunto romuttuu, kun vaikka miten yrittää, niin ikinä ei kelpaa.
ap