pystyisitkö vetämään laatikollisen brunberg-suukkoja putkeen? (6kpl)
Kommentit (40)
niin miksi sitten 41:lle nimenomaan nuo suukot EIVÄT maistu?
Ennen vanhaan ne oli isommissa laatikoissa. olisiko ollut 20 tms.
Yök. Terv. 160 cm/49 kg
Terv. 161 cm/49 kg Ettei se ole siis painosta kiinni. ;D
Mieheni toi 25 laatikollisen ja söin 4kpl. Eli ei mennyt ihan kuutta kuitenkaan. Mutta olisi voinut mennä.
Terv. tuo 161cm/49kg
Riippuu mausta. Mokat varmaan häviäis, veikkaan, että lämpimät mansikat ei uppoais.
os vaikka jokin veto niin joo. muuten en viitsisi aiheuttaa tselleni niin huonoa oloa
Olen varma että voisin syödä kuusi suukkoa putkeen, mutta en huvikseni niin tekisi. En nimittäin erityisemmin pidä niistä, paitsi mokan makuisesta hieman.
(Mitat: 167 cm ja 52 kg ja valtava ruokahalu ;) )
Yök. Terv. 160 cm/49 kg
Terv. 161 cm/49 kg
Ettei se ole siis painosta kiinni. ;D
Olen syönytkin eikä tehnyt tiukkaakaan. Mulle maistuu makea.
en ole tainnut koskaan kyllä kokeilla. Entisenä bulimikkona kyllä on tullut ahmittua vaikka mitä muuta. Nytkin jos noin monta vetäisin kerralla varmasti tulisi oksennus. 3 uskon pystyväni syömään helposti ja ilman turhan huonoa oloa :)
mutta jos ei oo pakko, niin en syö ensimmäistäkään, koska ne on ällöttäviä.
Ja painolla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa!! Naurettavaa, että joku vetää aina sen oman erinomaisuutensa painon muodossa ketjuun kuin ketjuun...
- siksipä...
T: 164cm/102kg
Ei vissiin:)
Ja painolla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa!! Naurettavaa, että joku vetää aina sen oman erinomaisuutensa painon muodossa ketjuun kuin ketjuun...
- siksipä...
T: 164cm/102kg
hyviä ovat, mutta itsesuojeluvaisto estää syömästä. Olisin nimittäin jälkeenpäin todella kipeä jo yhdenkin syömisestä.
Ne on neekerinsuukkoja ja sillä hyvä!
En saa alas edes yhtä.
Olen yrittänyt opetella tykkäämään kun niistä kai yleisesti tykätään, mutta en vaan pysty.
Pidän kuitenkin herkuista ja makeasta ja joistain suklaistakin, mutta nuo ei uppoa.
Tuskin onnistuisi normaalistikaan, vaikka aikamoinen herkkusuu olenkin. Nyt en ainakaan, kun joku on vienyt ruokahalun ihan totaalisesti, edes suklaa ei maistu.
Hyi olkoon, ällöttää pelkkä ajatuskin...miten ihmeessä pystytte syömään kerralla esim. kokonaisen suklaalevyn? En kyllä ite pysty syömään kerralla ku muutaman palasen..:)