Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YRITTÄJÄT SYYSKUUHUN!!!!

11.09.2009 |

Heipsan!

Olen vähän aikaan elellyt hijaiseloa, kun ei kerran ole mitään kummallista tapahtunut.

Rizza: Syyskuunkin inseminaatio aikeet menivät piapriksi.. =( Olin maanantaina ultrassa ja lauantaista saakka tein ovulaatiotestejä, mutta maanantaihin mennessä ei olleet vielä positiivisia. Viime kuussa oli 16 mm munasolu ja nyt tässä kierrossa suurin munasolu oli vain 7 mm kokoinen... =( Tamofen ei ollut tässä kierrossa tehonnutkaan.

Lääkäri antoi ohjeeksi että seuraavan kierron alussa tuplaan annostuksen ja varaan jälleen uuden ultran ja toivotaan silloin parasta että tamofenit ovat kasvattaneet riittävän kokoiseksi munasolun. Jos näin ei kuitenkaan ole käynyt, niin sitten vaihdetaan lääkitystä ja sen jälkeen taas toivotaan ja odotetaan että jospa se sitten tepsisi niin että päästään vihdoinkin ekaan inssiin. Mutta tosin en nyt halua maalat piruja seinille ja toivon todellakin että tupla-annostus tamofeniä auttaa toivotulla tavalla. Ettei taas kaikki toiveet omasta pikku kääröstä siirry kuukaudella eteenpäin. Vaikka en todellakaan elä pilvilinnoissa että juuri ekasta inssistä tapahtusi raskautuminen. *huokaus*

Niinhän sitä sanotaan että alku aina hankalaa, eikä auta muu kuin elää päivä kerrallaan ja muistaa ottaa jokainen pilleri oikealla päivällä! ("joudun" siis samalla syomään vielä teroluteja, kuukautisvuodon aikaan saamiseksi...) *huokaus*

Täytyy sanoa että mieli oli maanataina lääkärin jälkeen hiukan maassa, katse silti kohti tulevaa positiivisella asenteella!!!!

Sarde: olen todella pahoillani että raskaus ei alkanutkaan!! =( *voimahalirutistus*

Täällä oli aloitettu keskustelu: "kahvipöytä keskusteluista työpaikalla." Täytyy myös sanoa sananen aiheesta. Työpaikallani on tällä hetkellä minun lisäkseni kaksi, joilla vauvakuume vaivaa. Toinen kaveri tosin on saamassa vielä tämän vuoden puolella vauvan ja toisella kova yritys meneillään. Joten vauva-aiheet on aika useasti esillä kahvitauoilla. En kiellä sitä etteikö aihe olisi mieluinen, mutta joskus (varsinkin maanantaina) oli ja on vaikea osallistua keskusteluihin ja kuunella muiden kokemuksia lapsistansa ja synnytyksistä ym.

Kun sen asian haluaa itsekin kokea, eikä olla aina se kuunteleva osapuoli. Toisaalta töissä on kuitenkin helppoa olla, kun olen avoimesti kertonut työkavereille minun ja mieheni vaikeudesta saada lapsia. Kivaa kun saa sieltäkin arvokasta kannustusta, silloin kun sitä tarvitsee. =)

Aurinkoisia syyspäiviä ja toivotaan että meitä kaikkia "YRITTÄJIÄ", onni vielä potkaisee ja päästään täältä palstailemasta tuonne odottavien puolelle!!!!! *haleja ja voimarutistuksia kanssa- sisarille*

-mirggu

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voimassa. Tosi ihanaa kun teet noin!! (itselläni ei Puregonille tarvetta)

Lokakuu on käynnissä, tsemppiä kaikille!!

Vierailija
42/43 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki ja etenkin vanha Ensikko-tuttuni MetteMari!

Kirjoittelin aiemmin nikillä s-k-, mutta se ei enää toimi. Olisin, Mette, ensikoihinkin kirjoittanut aiemmin, mutta tuskailin tämän nikin kanssa ja päädyin vain lukemaan muiden kokemuksista. Tsemppiä toiseen IVF-hoitoon!

En vielä tunne kuuluvani tänne Yrittäjiin, koska yritämme luomusti. Olemme hoitojonossa Oys:aan. Yritys alkoi 6/06. Tulen mukaan sitten kunhan pääsemme IVF-hoitoon, nyt olemme olleet jonossa 4 kuukautta. Kuulemma 8 kuukauden jonot ovat.

Kuinka moni teistä on ollut hoidossa ensin yksityisellä ja sitte siirtynyt julkiselle? Me käytiin ensitutkimukset ja 3 inssiä Väestöliitossa onnistumatta. Rahan vuoksi nyt jonossa. Oysista oli soitettu tällä viikolla Väestöliittoon ja kysytty verikokeiden tuloksia. Melko aikaisessa vaiheessa, jos 4 kuukautta vielä jonotusaikaa jäljellä.. Miten teillä muilla? Muistatteko kuinka pitkä aika oli tietojen siirron ja hoidon välillä?

Kaunista lokakuun alkua kaikille!

Blueberry eli s-k-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..aloiteltiin yksityisellä, jossa ehdittiin vain 1. inssi. Muutimme toiselle paikkakunnalle, ja siinä samalla sitten vaihdoimme julkiselle puolelle (täällä kun ei ole yksityisiä vauva-klinikoita). Nyt toinen inssi ensi viikolla.