Olenko ainoa, joka ihmettelee minkälaiset ihmiset täällä palstalla oikein kirjoittelee?
Totta kai olen "törmännyt" ihan fiksuihinkin ihmisiin, mutta sitten on näitä todella säälittäviä, lapsellisia, omaan napaan tuijottelijoita ym. listaa voisi jatkaa loputtomiin...
Kommentit (18)
josta ilmeni vastaajien ikä. En enää yhtään muista mikä ketju se oli, mutta se jäi mieleen, että hämmästyin, että ainakin siinä ketjussa vastaajat olivat valtaosin varsin nuoria. Ja siitä ajattelin juuri tuota mitä sinäkin ihmettelet, että jos täällä tosiaan on noin paljon parikymppisiä, niin ei ihme, että keskustelujen aiheet on niin suppeita ja tylsiä.
Harvemmin täälä käyn mutta joka kerta mietin, että ketä täälä oikein kirjoittelee! Ihan säälittävät, kouluttamattomat sosiaalitapauksetko?
Joo ja kyllä tuo ajatus sitten huvittaa myös, koska itse toimin tutkijana omalla alallani... :)
Tiedän että ainakin kolme naista käyvät palstalla lukemassa erityisesti blogikeskusteluisa vain siksi että saavat tulla sitten vauvapalstalle haukkumaan bloggaajia näin "säälittävä raukka/reppana" ja "pyrkyri!" Oikeasti nämä naiset ovat tälläisiä ihmisiä:
1. Lesboksi kääntynyt nelikymppinen akka jonka elämä pyörii huumeiden ja koirien ympärillä. Pakoilee oikeudenkäyntejä 2. Tytär joka käyttäytyy samalla tavalla ja ei poistu juurikaan kotinsa ulkopuolelle, leikkii olevansa lukiossa vaikka on jättänyt peruskoulunkin kesken 3. On parikymppinen nainen joka on entinen kaverini, hän on kateellinen kaikille muille naisille ja hänestä tuntuu että kaikki toisten elämässä tapahtuvat asiat (avioliitot, lapset, matkat, toisten hiustyylit, uudet hankinnat jne.) ovat "pois" häneltä itseltään ja sen takia haukkuu.
Joo, vähän ihmettelen. Oletan, että sellainen outo kommentti on lähtöisin miehestä. Kivempi ajatella näin :)
ps. Odotan kommentteja siitä "et sä voi olettaa, että jokainen sulle outo kommentti on miehen kirjoittama". Kyllä se vaan on niin. Miehet täällä provosoi naisia. Tekstistä jo tietää onko naisen vai miehen kirjoittama.
En ihmettele. Mulle tämä palsta ei ole niin henki ja elämä, että jaksaisin pohtia asiaa tai arvuutella, kirjoittaako joku tuttu jotain. Kirjoitan ite mitä kirjoitan ja se siitä.
Jep, aina Unicafe-opiskelijaravintolassa katselen ympärilleni ja mietin, että ketkä näistä ovat niitä kuuluisia AV:n "hoikkia akateemisia naisia". ;)
Minä kuvittelen että jokainen palstalle postaava on sellainen keski-ikäinen tai vanhempi mamma, hysteerinen kukkatäti tjsp. Viihdyttää paljon enemmän kun lueskelen provosoituneita viestejä ja kuvittelen kun tantat siellä naama norsunvituilla kiukkuilee ja tuhisee näppäimisöönsä :D en halua tiedostaa sitä totuutta että postaajat on suuri osa aika nuoria ja kaukana tästä mielikuvasta...
Minä ajattelen kaikki kasvottomina. Luen postauksien sisällön ja keskityn siihen, en ala miettimään millainen ihmisraasu siellä taustalla on. Ehkä ajattelen vain että ne on ihmisiä. Siksi olenkin melkein paskana siitä, millaisia mielipiteitä ja ajatuksia noin monella on. Ei tämä kyllä toivoa paremmasta huomisesta anna.
Nuorisohan täälllä riehuu. He ovat kovia arvostelemaan ja tuomitsemaan, sillä kakskymppisenähän tietää kaiken. Mutta on täällä fiksujakin ajatuksia ja ketjuja, yleensä ne tunnistaa jo aloituksesta sellaisesta tietystä itseironiasta ja aitoudesta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2009 klo 16:51"]
josta ilmeni vastaajien ikä. En enää yhtään muista mikä ketju se oli, mutta se jäi mieleen, että hämmästyin, että ainakin siinä ketjussa vastaajat olivat valtaosin varsin nuoria. Ja siitä ajattelin juuri tuota mitä sinäkin ihmettelet, että jos täällä tosiaan on noin paljon parikymppisiä, niin ei ihme, että keskustelujen aiheet on niin suppeita ja tylsiä.
[/quote]
Siinä aikaisemmassa ketjussa oli valtaosa 28-36v
Mä olen kunnon ammatissa 45v, nainen, aikani kuluksi lueskelen näitä. En provosoidu, vastaan joskus asiallisiin kysymysviesteihin asiallisesti! En analysoi muita kirjoittajia.
Mä olen mielenterveydellisten syiden vuoksi sairauseläkkeellä oleva nelikymppinen mies ja kirjoitan tänne joka päivä monta ehkä kymmentäkin kommenttia.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2009 klo 16:45"]
Totta kai olen "törmännyt" ihan fiksuihinkin ihmisiin, mutta sitten on näitä todella säälittäviä, lapsellisia, omaan napaan tuijottelijoita ym. listaa voisi jatkaa loputtomiin...
[/quote]
OLet AINOA joka täällä kirjoittelee!
Et ole todellakaan ainut. Mutta harvassa sun laiset fiksut on kyllä täällä. :D
OLet AINOA joka täällä kirjoittelee!
Millainen sinä olet :)