Harrastusvinkkejä?
Tyttö nyt 7 vee, Helsingissä.
Mitä kaikkea kivaa on tarjolla?
Kommentit (5)
Pienellä paikkakunnalla on varmaan helpompi mennä vaan jonnekin.
Ja toisaalta tuntuu että täällä silti helposti urautuu menemään vain naapurinlasten perässä tms.
Ap
Ennen ainakin on ollut Step up -ryhmällä Kalliossa, mutta onko muita paikkoja?
AP
Ei voi antaa mitään yleiskivaa vinkkiä.
Esim. joku soittoharrastus? Luistelu? Tyttöjumppa? Partio? Telinevoimistelu? Kuvataidekoulu? Jalkapallo? Yleisurheilu? Joukkuevoimistelu?
Jos tyttö "tykkää vähän kaikesta" ja aiempaa harrastuskokemusta ei ole niin minä suosittelisin jotain 1 krt viikossa olevaa liikuntaharrastusta, johon ei ennakkotaitoja tarvita! Esim. tyttöjumppia on monenlaisia, sellainen :) Liikuntaa kun ei koskaan voi liikaa saada. Jos taas on selkeitä esim. musikaalisia taipumuksia niin sitten joku soittoharrastus. Myös partio on kiva "yleisharrastus" tai vaikka kokkikerho tai näytelmäkerho.
Sinuna miettisin nyt, että millaisia taipumuksia tytölläsi on! Sen jälkeen ehdottelisin erilaisia siihen viittaavia harrastuksia ja tyttö saisi niistä itse valita!
ja tanssissa neljä vuotta. Baletista en minä hirveästi innostu itse, mutta discotanssi kuulostaa hyvältä. Tai joku muu sellainen vähän luovempi. Mistähän niitä osaisi etsiä?
Koulupäivät on pitkiä ja rankkoja, joten joku liikuntaharrastus olisi siksi hyvä.
Partiotakin olen miettinyt. Samaten joku tuollainen näytelmäkerho voisi sopia - missähän niitä järjestetään?
Millaisiakohan nuo luistelukoulut on?
Soittoharrastusta en haluaisi hänelle nyt, kun koulu vaatii voimia. Ehkä kahden vuoden päästä, kun koulu rullaa.
Mahtaako jalkapallo olla ihan tuhoontuomittu ajatus, jos lapsi on pieni ja laiha? Nopea ja vikkelä kyllä.
Ap
vaan paljon, paljon pienemmässä kaupungissa ja täällä on jo 5v. täyttävälle yllinkyllin tarjontaa, joten luulen, että sielläkin isommalle?!
Seuraatko lehtien ilmoittelua, nettiä?
Mistä tyttösi on kiinnostunut?