Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kahvileipää" karppaajalle

Vierailija
08.09.2009 |

Onkohan täällä karppaajia paikalla? Minulle on tulossa sellaisella dieetillä oleva henkilö kylään ja mietin mitä pientä suolasta ja makeaa voisin hänelle tarjota kahvin kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa suklaata tai mudcake

Vierailija
2/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän hedelmä kävisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä lakkahilloa tai mudcakea? Niissähän on ihan pimeesti sokereita.

Mä tarjoaisin myös leipäjuustoa. Tai sitten jonkun munakastyyppisen ratkaisun ja marjoja.

Vierailija
4/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+Pähkinöitä

Vierailija
5/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä lakkahilloa tai mudcakea? Niissähän on ihan pimeesti sokereita.

Mä tarjoaisin myös leipäjuustoa. Tai sitten jonkun munakastyyppisen ratkaisun ja marjoja.

Lakkahillon sijaan pakastelakkoja tai hilloketta joka on makeutettu makeutusaineella. Karppien mudcake on tehty lähinnä tummasta suklaasta (yli 70%), voista ja munista, siinä ei ole siis sokeria juurikaan. Googlaa ohje jos kiinnostuit, se maistuu tavallisen tallaajankin suuhun hyvältä. Etenkin jos kylkeen laittaa palan vaniljajätskiä.

Vierailija
6/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi hyvin pähkinät ja tumma suklaa, mutta syön kylässä/juhlissa myös tavallisia hiilariherkkujakin. En ole niin tiukkapipo että en voisi yhtään joustaa, eikä se pieni herkku silloin tällöin haittaa.

Mutta tosi kiva jos muutakin kuin pullaa on tarjolla :)

Vierailija
7/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo leipäjuusto marjoilla taitaa olla paras vaihtoehto. En oikein välittäisi alkaa leipomaan.

Muistelen, että olen joskus syönyt leipäjuustoa, joka oli kuumennettu uunissa ja sekaan kaadettu vähän kermaa. En kyllä muista miten se tehtiin, mutta sellainen varmaan kävisi?

Vierailija
8/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo leipäjuusto marjoilla taitaa olla paras vaihtoehto. En oikein välittäisi alkaa leipomaan.

Muistelen, että olen joskus syönyt leipäjuustoa, joka oli kuumennettu uunissa ja sekaan kaadettu vähän kermaa. En kyllä muista miten se tehtiin, mutta sellainen varmaan kävisi?

Se on helppo juttu:

Paistinpannuun/kattilaan leipäjuusto paloina ja kermaa päälle. Kuumennetaan sen verran, että leipäjuusto hieman sulaa. Voi tehdä uunissakin toki, mutta onnistuu melkeinpä helpommin pannulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi