Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte aamulla? ov

Vierailija
08.09.2009 |

Olenko ainoa, joka juo vain kahvia ja syön sitten myöhemmin klo 11-12 jonkun välipalan?

Olen siis kotona, lapselle toki laitan aamupalan.(pakko mainita tuo, joku kuitenkin älähtää)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön samaa kuin lapsetkin eli useimmiten puuroa, joskus leipää, jugurttia, muroja, hedelmiä... 11-12 on jo lounasaika, jolloin syön kunnon ruuan.

Vierailija
2/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkun hedelmän.

Myöhemmin töissä juon mukin teetä.

noin klo 12 syön lounasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en syö tai juo mitään, tai ehkä automatkalla banaanin tai ompun. töissä sitten kahvia ja muutaman tunnin työskenneltyäni syön leipää ja lisää kahvia.

jos oon vapaalla aamulla, syön muroja maidolla ja kahvia kupposellisen. toinen vaihtoehto on partaäijäjugurttia ja hedelmiä ja kahvia. viikonloppuaamuina laitan puuroa ja marjoja aamupalaksi lapsille ja itselleni. arkena lapset saa aamupalan hoidossa.

Vierailija
4/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sen lisäksi ruisleipää tai jugurttia ja mysliä.

Vierailija
5/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tulee tosi äkkiä heikko ja huono olo.

Yleensä mun aamupalani on mysliä ja paloteltu banaani maidolla, ja muki maitokahvia.

Itsestäni tuntuu, että olen omassa lähipiirissä vähemmistöä, ja suurin osa on kuin ap ja pärjää puoleen päivään ihan hyvin kahvilla.

Vierailija
6/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia tai Talkmuruja. Jogun ja viilin sekaan voin laittaa marjoja, muroihin laitan yleensä lusikallisen vähäsokerista hilloa ja rasvatonta maitoa, tai sitte pilkon banskua viipaleiksi ja heitän joukkoon. Lisäksi juon vettä helposti noin puoli litraa. Syön useimmiten myös leivän, yleensä hiivatonta ruisleipää jonka päällä oivariinia, juustoa, kinkku/makkaraviipale ja paljon kurkkua tai tomaattia. Näillä eväillä pärjään noin kolme-neljä tuntia, sitten onkin tosi kova nälkä.

Vierailija
7/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin illalla kotona töiden jälkeen. Sitten koko päivän edestä, joten kylläpä nukuttaa makeasti yöllä ja aamulla on niin pirtsakka olo taas. Vettä juon päivän mittaan 1-2 litraa, joten nesteytys toimii kyllä hyvin. Työssä on niin kiire, ettei ennätä haukkaamaan mitään. Tätä se teettää, kun ihmisiä potkitaan pihalle ja työt jaetaan loppujen kesken.

Vierailija
8/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yksi kahvikupillinen täysmaidon kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi