Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB:ssa oikein huomaa millainen on suomalaisen naisen itsetunto

Vierailija
08.09.2009 |

Jos joku on vähänkin kauniimpi ja hoikempi niin se pitää olla heti haukkumassa mutta mitään ei olla kuitenkaan itse valmiita tekemään oman ulkonäkönsä eteen vaan omat syömisetkin laitetaan toisten piikkiin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet, niin eli oma itsetuntosikin on siis mitä on?

Vierailija
2/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia pidä yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia pidä yleistää.

kauniina ja liikunnallisena ihmisenä;)ap

Vierailija
4/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni kauniimpi...Tunnen muutaman tosi kauniin ihmisen joiden seurassa oloni on epämukava. En kuitenkaan halua lytätä ihmisiä näiden ulkonäön perusteella. Sitäpaitsi aloittajalla on pointti. Miksei itse laihduteta jos toisen laihuus on kateuden syy?

Vierailija
5/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten ole ollenkaan kateellinen itseäni kauniimmille (joita muuten riittää).

Vierailija
6/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:n naisethan ovat esimerkillinen otos suomalaisista naisista :D

Itselläni on pari todella kaunista ja muutenkin "täydellistä" naista kaverina, mutta ovat onneksi niin mukavia, ettei kateus ole iskenyt kertaakaan. Tosin en itsekään ole ruma/lihava :)

Vierailija
7/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että BB-ohjelmassa näytettävät asiat ovat leikattuja ja johan tuosta tyhmempikin tajuaa, että BB haluaa söpön Kätlinin pärjäävän talossa pitkään, joten näyttää mielellään pätkiä missä muut tytöt puhuvat hänestä. Todellisuudessa talossa puhutaan ihan samallalailla kaikista muistakin.

Tuotanto on vain päättänyt tänä vuonna saada voittajaksi kauniin Kätlinin, jotta voivat hyötyä hänestä mahdollisimman paljon tulevaisuudessakin. Jännä, että katsojat eivät huomaa noin ilmiselvää aivopesua.

Muuten olen kyllä AP:n kanssa samaa mieltä, usein kauniit saavat osakseen kateutta ja jopa syrjintää, mutta kyllä joskus myös kauniin käytös voi johtaa siihen....

Vierailija
8/8 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältähän poistellaan viestejä?