Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarikaveriiden kutsuminen synttäreille- asumme kaukana

Vierailija
08.09.2009 |

Tyttömme synttärit lähestyy, ja hän haluaisi kutsua eskarikavereitaan synttäreille. Asumme kuitenkin syrjässä kaupungista, matkaa tulee noin 30 km. Mitenhän tässä menettelisi, lähteekö vanhemmat ajamaan parin tunnin takia edestakaisin tätä matkaa ja tuomaan lapsiaan.. Kehtaako kutsua edes?!

Eskari juuri alkanut ja uudet kaverit, en tunne ollenkaan heidän vanhempiaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samalla kun käyt hakemassa omasi, ota auto täyteen muita.

Itse otin autoon 9 pientä, kun meillä viimeks juhlittiin synttäreitä. Tosin meillä ei matkaa ollut kun pari kilometriä. Ja 7 hengen auto.

Vierailija
2/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mikään ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen häveliäs, mutta jos tyttö haluaa kutsua, eli on kavereita :) kutsukaa ihmeessä. Se on sitten toinen juttu kuka lähtee tuomaan tai onko autoa. Kyllä mä ainakin veisin tuon matkan. Ehkä joku supersuositun lapsen vanhempi ei "viitsi" kun lähempänäkin on synttäreitä... :O

Vierailija
4/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsuisin niin, että aikuisetkin voi viettää aikaa siellä synttäripaikassa, ettei sentään tarvi tuota matkaa kahdesti ajaa. Tietysti olisi myös kätevää sun kannalta, jos lapsia vähän koottaisi kyytiin, ettei niitä aikuisia olisi sitten yhtä paljon kuin lapsia.

Aikuiset voi seurustella keskenään vaikka keittiössä, jos lapset leikkii muualla talossa. Tai aikuiset on olkkarissa ja lasten kattaus keittiössä ja muuten leikkivät pihalla ja yläkerrassa.

Vierailija
5/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kannattaa kutsua kaikki. Itseäni suorastaan vituttaa kehitysvammaisen pojan synttäri kutsut. Ei ole autoa ja joudutaan menemään kahdellakin bussilla.

Vierailija
6/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voi olla, että lähtevät ihan mielellään teillekin asti.

Vierailija
7/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoittaisin, että jos vanhemmat haluavat jäädä painkanpäälle, niin heillekin tarjoillaan kahvia ja pullaa.

Vierailija
8/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmoita, että vanhemmat voivat jäädä myös - ei ole kivaa ajella 30km, tappaa aikaa jossain jne. Samalla tosiaan vanhemmat tutustuvat toisiinsa.

Laita lisäksi kutsuun, että kyytiongelmissa yhteys sinuun - voit junailla kimppakyytiä jos joku on tuomassa lapsia ja joku toinen ei pysty tuomaan.

Vierailija
9/9 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esim on vain yksi auto, joten jos mies on työmenoissa, niin en saisi lasta tuotua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi