Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kengät kokoa 43

Vierailija
07.09.2009 |

onko kellään muulla tälläistä jalkaa kengä saa olla 43. Mistä te saatte kengängänne talvi tulee eikä kauaa kehtaa kulkea rokseilla......

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen koon kenkiä. Ovat sellaista mummomallia ja kannattaa mennä kauppaan heti kun talvimallisto tulee, sillä niitä isoja kenkiä tuskin tulee enempää kuin yksi pari.

Vierailija
2/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän usein kengät euromarketista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni- ja isokenkäiset ry:n nettisivut. oliskohan sieltä kautta mitään apuja asiaan?

Vierailija
4/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä päin liikkuu sellainen kenkämyyjä joka myy jossain isommassa paikassa päivän kenkiä. Hänellä on myös isompia.

Vierailija
5/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen olen. meidän suvun naisilla on aina ollut isot jalat. mut kyl ne aina kengät on löytänyt mut mää en sit millään. T. ap

Vierailija
6/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jalka 42-43 ja suurimmaksi osaksi ostan miesten kenkiä, urheilukaupasta citytennarit ja juoksukengät, kenkäkaupasta huopikkaat ja sandaalit ja kerran löysin nahkakengät jotka ei edes näytä miesten kengiltä.

Vierailija
7/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä sanoi että jotkut naiset ostavat miesten kenkiä siksi että on niin isot jalat ettei naisten kengät mahdu. Esim miesten urheilukengät on usein aika unisexin näköisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä