Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään rasittavia facebook-kavereita?

Vierailija
07.09.2009 |

Mulla on!! Kyse on niinkin pienestä asiasta, kuin muutaman tyypin harrastamista Farmville- ja Mafiawars-peleistä.

Mutta kun nämä pelipäivitykset täyttävät seinäni kokonaan, ja tuntuu, että varsinkin toinen toimistorotta ei mitään muuta teekään, kun pelaa näitä pelejä (myös iltaisin). Tosi mukavaa yrittää poimia näiden seasta oikeasti kiinnostavia tilapäivityksiä ja kuulumisia! Ei paljon jaksa kiinnostaa, minkä virtuaalilehmän joku on milloinkin hankkinut tai kenet tappanut...

Kumpikaan himopelaaja ei ole mikään lähiystäväni (harmittaa, että heidät aikoinaan edes kaveriksi hyväksyin), mutta en kyllä kehtaa heitä ystävälistalta tipauttaakaan, en kuitenkaan. Mutta kysymys kuuluukin: onko joku sellainen asetus olemassa, että kaikkien ihmisten kaikki päivitykset eivät tulisi koko ajan näkyviin? Itse en ainakaan ole sellaista löytänyt.

Kiitos jos joku jaksaa vastata.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "oikea asia" hukkuu jatkuviin bb-spammeihin.

Ja mua kun ei voisi bb vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämiellyttävät kaverit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koko kaveri. FB:ssahan saa piiloon sellaisen sovelluksen, jota et itse halua näkymään. laita se käyttöön, niin ei tartte ruikuttaa.

Vierailija
4/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkin helposti pääset noista eroon:

Mene etusivullesi ja vie hiiri sen tyyppisi kirjoituksen päälle, kirjoituksen kohtaan oikealle ilmestyy: PIILOTA klikkaa sitä ja tulee esiin: piilota "kalle" ja OHHOH, sulla ei näy enään kaverisi jutut etusivulla ja sen saa poiskin vaivattomasti jos tahtoo.

Tai toinen konsti, poista nää kavereistasi, jos ei oikeita kavereita ole ;)

Vierailija
5/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkee "jännää" ne murukultapallerot on taas tehneet,eikä mitään itsestään!!

Vierailija
6/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin statuspäivitykset etusivulta. Välillä päästän poistan bannista, mikäli runosuoni kavereilla tyrehtyy.

Vierailija
7/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan helpotti oman etusivun lukeminen! :) Kiitos vinkistä, en ollut koskaan huomannut tuota piilota-juttua. Näyttääpä sivu paljon paremmin luettavalta!

t. Kiitollinen ja ilahtunut ap

PS. Ei sitä kehtaa tipauttaa näitä tyyppejä, olen ihan liian kiltti moiseen. Mutta nyt ongelma ratkesi.

PPS. Tuli vielä mieleen yksi ärsyttävä fb-ihmistyyppi, joka tekee testejä 10 päivässä ja julkaisee ne kaikki. Onhan testit ihan kivoja silloin tälloin, mutta ei koko ajan...

Vierailija
8/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse julkaise farmville-ilmoituksia.

..vaikka eipä niiden ignooraamisen iso vaiva pitäisi olla.

Vierailija
9/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkee "jännää" ne murukultapallerot on taas tehneet,eikä mitään itsestään!!

varsinkin,kun tietää et totuus on toinen mitä kirjoitetaan..

Vierailija
10/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun olet etusivulla, niin klikkaa vas yläreunan listasta "Tilapäivitykset", jolloin näet pelkät tilapäivitykset.

Vierailija
11/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis olenhan minäkin av:lla satunnaisesti, mutta niitä päivityksiä tulee jatkuvasti... Sinänsä ei haittaa, en jaksa lukea etusivua muutenkaan niin tarkasti.

Yksi sukulaisteini julkaisee kanssa koko ajan jotain testejä tms. En jaksa niitä edes piilottaa, minusta on toisaalta ihan kiva tutustua hänen "elämäänsä" tarkemmin ja joskus ollaan juteltukin fb:ssä. Kiva sinänsä, koska muuten häneen on vähän hankala ottaa kontaktia, on tosi juro :)

Vierailija
12/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ne on niitä pariskuntia, jotka pusuttelevat ja hellittelevät toisiaan statuksissaan lähes päivittäin. Laittavat kuvia itsestää ja toisistaan (yleensä vielä samat kuvat laitetaan kahteen kertaan, että kaikki varmasti huomaavat) ja kommentoivat jollain ällöimelillä lempinimillä sitten kahdestaan niitä. Saavat vettä myllyynsä, kun joku onneton vahingossa kehaisee miten söpöiltä näyttävät..

Joo, meilläkin on hellyyttä ja rakkautta kotona, ollaan tosi onnellisia ja kutsun miestäni lempinimillä ja hän mua, mutta toi on jotenkin niin sairaan ärsyttävää, että sitä omaa parisuhdetta tarttee jatkuvasti mainostaa..ihan kuin kaikki ei olis kuitenkaan hyvin..? No joo, tästä sitten seuraa varmasti niitä "katkera, kateellinen ämmä" -kommentteja mut nyt ei ollut siitä kyse... :)

Vierailija
13/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minkä takia pitää jokapäivä alleviivata kuinka ihanaa sen murumussukan kanssa onkaan, siinä on jotenkin teeskentelyn makua. Noihin juttuihin on vaan hymyiltävä ja todettava että 'söpöä' vaikka kuin ällöttäis.

14/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hoks*

Mullakin on yks pupu-pariskunta. Ja kyse on yli nelikymppisistä ihmisistä :O

Vierailija
15/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista ei ole kiinnostunut, siis ei tarvitse poistaa koko kaveria vaan valkkaat sieltä alareunasta edit options tai sitten viet hiiren postauksen päälle ja klikkaat hide.

Vierailija
16/16 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä kysymässä "mitä kuuluu????" seinällä ja heti jos sattuu olee samaan aikaan fb:ssä niin chatissä se ämmä jo ahdistaa.

Rasittavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme