Muuttoilmoituksesta... auttakaa kiltit!
me ollaan muutamassa parin kuukauden päästä, ja minä tyhmä en tajua, minne kaikialle pitää tehdä muuttoilmoituksen. Siis kun ilmoitan postiin tai maistraattiin muutosta, niin minne kaikialle se menee ja minne pitää ottaa itse yhteyttä?
Voisiko joku kiltti neuvoa tyhmää!!
Kiitos!
Kommentit (6)
kaikkiin "virallisiin" paikkoihin menee suoraan mutta esim. postimyyntijuttuihin täytyy vielä erikseen ilmoittaa os.muutos. Posti kääntää maksusta esim. vuoden ajan lehdet yms. sun uuteen osoitteeseen.
niin johan löytyy tietoa.
Osa AV-laisista on oikeasti uusavutonta porukkaa. Minusta täällä voi kysyä mielipiteitä, kertoa kokemuksia tms, mutta kun ruvetään kyselemän tietoja, jotka löytyvät netistä tosi helposti, ei vain itse viitsitä niitä etsiä, niin johan mulla ainakin pinna palaa.
on sellainen järjestelmä että jos siinä lehden osoitelipukkeessa lukee tilaajanumeron perässä VTJ niin silloin päivittyy kun ilmoittaa postiin/maistraattiin. jos taas ei ole, täytyy itse ilmoittaa.
terveyskeskuspostilähetyksiä tuki meille ja pari vuotta jotai muutakin postia, vein niitä sitten postiin takasin ja sanoivat postissa että jos se entinen asiakas ei ole ilmoittanu uutta osoitetta niin niitä posteja vaan tulee sitten meille. Väsyin jas viskoin paperinkeräykeen, no tärkeän näköset vei edelleen takasin postiin ja kirjoitin päälle että ko. henkilö ei asu siinä osoitteessa. No loppui postin tulo aikanaan.
neuvoa et saa