Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume -ikuisesti? :O

Vierailija
07.09.2009 |

Mä en ymmärrä itseäni - en alkuunkaan.........

Meillä on nyt lapset 3v11kk, 2v5kk ja 2kk...

Ja jokaisella odotuskerralla on tuntunut että tämä riittää meille. Jokaisen uhmakohtauksen, valvotun yön ja oksennustaudin aikana tuntuu että meille ei tule enempää lapsia.

Silti aina vaan mulle meinaa nousta halu saada uusi lapsi.

Rakastan niin hirveästi noita pikkuisia että haluaisin vieläkin lisää....

Haluan myös hoitaa heidät kotona. Olet tehnyt sivutöitä viimeisen 3v aikana puolitoista vuotta ja aion jatkossakin hakea ilta/viikonlopputöitä ettei lasten tarvitsisi mennä hoitoon.

Olenko hullu?! ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin kun ei ole enää ihania vauvoja, vaan vähän isompia. Mitä asioita se käytännössä muuttaa, isompi auto jne. Ja melko pienillä ikäeroilla, onko siihen valmis? Kannttaa ehkä odottaa, että kuopus vähän kasvaa ja näkee millaista elämä on kolmilapsisena perheenä...Ainakin, kun itse olin pieni se oli jatkuvaa tappelua, mulla on kaksi veljeä ja olen keskimmäinen. Tsemppiä, mitä ikinä teettekin:)

Vierailija
2/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin pientä kääröä synnytyssairaalassa ja ajattelin, että ei ole vielä viimeinen lapsemme, -tyyliin; kai se sopii miehellekin.

Ensin lapsia oli kolme neljässä vuodessa, sitten neljäs syntyi niin, että esikoinen aloitti koulun.

Vähän vierähti aikaa ennen kuin "tärppäsi" viides vauva, jo lääkäriltäkin apuja haettiin. Lopulta synnytin parin vuoden välein kaksi ihanaa "iltistä" ja muistan kuinka mietin vauvaa työnnellessä, että hyvä kun ei silloin syntynyt, niin on nyt tämä vauva. Ja osasin nauttia todella viimeisistä, sillä ensimmäisten lasten ollessa kaiki pieniä, oli elämä tietysti kiireisempää jne.

Nyt oli isommat jo lähes aikuisia, vaikka kotona asuikin kaikki kuusi lasta samaan aikaan, ja heistä oli suuri apu. Isommat seurasivat sisarusten kehitystä innolla ja viettivät mielellään aikaa pienten kanssa.

Suosittelen isoa perhettä ja vauvoja, jos koti ja lapset merkitsevät mies mukaan lukien niin paljon, että välilä pystyy unohtamaan itsensä, voi tyyytyä välillä vähän alhaisempaankin elintasoon mihin ennen, uskoo lasten tulevaisuuteen positiivisesti ja näkee vaivaa lasten eteen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsin varmaan kroonisesta vauva kuumeesta..meillä lapset 1.v. 2v. 4v ja 6v ja tahtoo vielä yhden,en tosin vielä,haluan nauttia näistä kaikin tavoin..mutta iltatähti pyörii koko ajan mielessä..

ehkä se johtuu siitä että raskaudet on menneet ilman mitään vaivoja,synnytys ollut kaikista suht nopea ja helppo,jos nyt synnytys koskaan sitä voi olla..vauva aika nukuttu suht hyvin ja lapset olleet terveitää..jos kaikki ei olisi ollut hyvin niin voi olla että meillä ei oiskaan näitä neljää..

mutta itse rakastan lapsia yli kaiken,teemme lasten kanssa yhdessä paljon a sioita..