Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka valitatte, että pph sairastaa usein ja siksi pk parempi. Oletteko

Vierailija
06.09.2009 |

ajatelleet, että kun viette puolikuntoisen lapsen hoitoon niin aika varmasti hoitaja saa tartunnan ja sitten teidän rakkaat lapsenne joutuu varahoitoon.

Minulle on useasti tuotu lapsi, jolla on silmätulehdus ja vasta edellisiltana saanut lääkkeen niin hoitoon. Olen joka ikinen kerta saanut silmätulehduksen ja minulla on vielä niin, että kun saan silmätulehduksen niin se aiheuttaa ruusun jalkaan ja olen sitten todella pitkään sairaslomalla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä kun pidät itkevää lasta sylissä, puhallat pipiin, vaihdat vaippoja, niistät nenää, väistät aivastusta, pyyhit pyllyä, huudot pottaa.. Kuinka välttää pöpöjä?

Ajattele jos pph kieltäytyisi pitämästä puolikuntoista lasta sylissä.. Ettei vain pöpöt tarttuisi.

Vierailija
22/24 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmätulehduksesta sairaslomaa. Meidän lapsella on satunnaisesti ollut silmätulehdus ja aina siitä on lääkäri kirjottanut sairaslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan lääkkeet silmään ja seuraavana päivänä hoitoon,on ollut ohje

Vierailija
24/24 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä eli siis silmätulehduksesta saa ruusun, joka on hälle hengenvaarallinen. Hän on tästä meille avoimesti kertonut ja sanonut, että jos vaan mahdollista niin emme toisi lasta ensimmäiseen pariin päivään hoitoon kun on silmätulehdus. Samoin hän on tämän ilmottanut työpaikalleen ja olemme kerran saaneet lapselle pariksi päiväksi varapaikan, kun hällä oli silmätulehdus eikä meistä kumpikaan voinut olla kotona lapsen kanssa. En tiedä, onko kuitenkaan mikään yleinen tapa, mutta äitini saa myös herkästi ruusun ja tiedän, ettei sen kanssa ole leikkimistä, koska siinä on verenmyrkytyksen riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän