Mies tuli työmatkalta kotiin.
Mukavaa toki, että palasi ehjänä, mutta..
laittoi reissusta aina myöhään viestiä, kuinka ovat syömässä jne. Nyt on kotona ja simahti samantien sohvalle heti klo 21 jälkeen.
Että se siitä seuramiehestä.
Ärsyttää, että jaksaa duunikavereitten kanssa mennä ja rellestää (sillä sitäkin tekivät työn ohessa, ja firma maksaa..), mutta kotona sitten uni voittaa alta aikayksikön.
Kommentit (14)
Se ei ole sun seuramiehesi, vaan elämänkumppani. Jos sä et saa aikaasi kulumaan ilman jotain seuranpitoa jatoisen ihmisen tuottamaa viihdettä, niin opettele.
miehen työmatkat ja kuinka siellä jaksaa illat illastaa. Viikonloppuina nukkuu pitkään ja jne. Itse nousen joka ainut aamu 6:00 ja yöheräilyt päälle. Odotan, että mies nousee aamulla kuopuksen kanssa työmatkan jälkeen, mutta paskat. herralla on rytmi sekaisin. Niin, itse kun ei ole nukkut ainuttakaan yötä vuoteen kunnnolla niin ei ymmärrä.
Miks ap oletat, että mies pitäis sinulle seuraa kun on just tullut kotiin ja aivan varmasti on reissusta väsyny.
Pitääkö kaikesta aina valittaa...
jättäkää ne lapset sislle, johan ukko näkee mitä se on lasten kanssa
joskos sit hetkenedes osais arvostaaa stä mammaa joka aina raataa 24/7
Jos on työ-huvireissu niin tulee valvottua mukavassa seurassa ja kotona väsyttää.
Jos kunnon työmatka niin päivät istut palavereissa ja illalla seurustelet yhteistyökumppaneiden kanssa, niin kotona väsyttää.
että itse olen usein samalla tavoin väsynyt työreissujen jälkeen. Ja ihan mukisematta on mieheni antanut minun levätä.
Minua myös ärsyttää, kun tuntuu että ukko unohtaa sekä lapset että minut työmatkansa aikana. Taitaa odottaa, että hemaisevissa vetimissä olisin kotiovella vastassa valmiina jos vaikka mihin.
Hän ei ymmärrä sitä, että minä olen kantanut vastuuta lapsista, kodista, ihan kaikesta sen ajan kun hän on poissa. Kuten teen myös silloin, kun hän ei ole työmatkalla.
Paljon ei huvita kuulla kuinka on vedetty illalliseksi hanhenmaksapalleroita ja kuohuviiniä, pakotettu laulamaan karaokea ja katsomaan stripparishowta jossain Las Vegasissa. Olenkin pyytänyt että pitää suunsa kiinni.
Surkuhupaisaa on, kun soittaa ja sanoo että on niin väsynyt päivän aherruksen jälkeen ja jalkoja turvottaa. Ei jaksa lähteä minnekään vaan tilaa huonepalvelusta iltapalaa... Evvk!
Joten sympatiat on sun puolella.
Käytä se energia mikä menee suremiseen jonkin rakentamiseen. Sillä tavoin, että sinä voit soittaa jonain päivänä työ- tai virikematkalta ja valittaa kuinka nilkkoja pakottaa kun piti kokeilla niin monet Laboutinin avokkaa ja ranne on tulessa Tiffanylla käynnin jälkeen. Näin minä teen. Ainakin saan unelmoida.
että itse olen usein samalla tavoin väsynyt työreissujen jälkeen. Ja ihan mukisematta on mieheni antanut minun levätä.
silloin, kun olet kotona. Monet miehet eivät tätä tee. Ainakaan omassa lähipiirissäni. Ehkä myös pidät mieheesi yhteyttä, tuot jonkin tuliaisen, olet tavoitettavissa.
Oma ja monen tuttavan mies ovat usein kännykän tavoittamattomissa työmatkoillaan. Vaikka minulta tai lapsilta putoaisi pää niin en saa häneen yhteyttä. Mies on ihan kokonaan poissa.
Se ei ole sun seuramiehesi, vaan elämänkumppani. Jos sä et saa aikaasi kulumaan ilman jotain seuranpitoa jatoisen ihmisen tuottamaa viihdettä, niin opettele.
Hmmm...kyllä kai sitä elämänkumppanin kanssa haluaisi seurustella jos ei ole pitkään aikaan nähty. Johan sitä on ikäväkin ehtinyt tulla.
Ymmärrän ap.ta hyvin.
on vaikka risteilyllä kavereiden kanssa. Siellä ei ole köyhä eikä kipee eikä väsy.
Mut kun kotiovi aukeaa, ollaan niin vanhaa äijää että, mitään ei voi eikä jaksa, maata ja kuorsata sohvalla vaan ja valittaa kun on niin rankkaa.
PRKLE!
samoin mieheni, kun on työmatkoillaan. Minä kuitenkin meistä se, joka on useammin. Eiköhän nuo ole ihan kumppaninvalintakysymyksiä. Jos perhe päätetään perustaa, molemmat siitä vastuun kantaa. Ei meistä kumpikaan olisi koskaan perhettä lähtenyt perustamaan kuvailemasi kaltaisen ihmisen kanssa.
silloin, kun olet kotona. Monet miehet eivät tätä tee. Ainakaan omassa lähipiirissäni. Ehkä myös pidät mieheesi yhteyttä, tuot jonkin tuliaisen, olet tavoitettavissa.
Oma ja monen tuttavan mies ovat usein kännykän tavoittamattomissa työmatkoillaan. Vaikka minulta tai lapsilta putoaisi pää niin en saa häneen yhteyttä. Mies on ihan kokonaan poissa.
ei liity tähän asiaan ollenkaan! Kun toinen uupuu työmatkalla, toinen uupuu yksin kotona lasten kanssa. Toisella voi olla vaativia aikuiskontakteja liikaakin (asikasatapaamiset, neuvottelut, small talkin "kauheus" ja vielä ehkä vieraalla kielellä!!!), toisella ehkä ei ollenkaan. Pitkä oleskelu ulkomailla, aikaero yms vaikuttavat myös, ihminen väsyy! Kyllä tuosta tilanteeta pääsee sopimalla yli. Toinen nukkuu matkaväsymyksensä pois ja ottaa sitten vastuun perheestä ja seurustelusta.
ja kun tulen kotiin, minua ilahduttaa, jos on tehty ruokaa tai edes käyty kaupassa. Mies aika usein myös innostuu siivoamaan, varmaankin koska saa siivota kaikessa rauhassa omalla tavallaan, enkä minä ole vieressä neuvomassa ;) Nämä ovat kyllä ilahduttavia asioita. Lisäksi kaipaan sitä, että pääsisi toisen kainaloon vaikkapa telkkaria katselemaan, lepäilemään. Myös "jälleennäkemis"seksiä kaipaan, mutta sitä meillä ei juurikaan harrasteta. Eikä muutenkaan tuota hellyyspuolta (itse olen myös huono sitä antamaan ja pyytämään).
Eli, sinulla lienee odotuksia työmatkalta palaavaa miestäsi kohtaan, mutta niin on varmasti miehelläsikin. Keskustelkaa näistä odotuksista.
jaksaa pitää sulle seuraa vai?
Anna toisen levätä.