Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni kuului vähemmistöön ja nyt minua loukkaa se mitän isäni puhuu tästä vähemmistöstä :( ov

Vierailija
05.09.2009 |

Ero ex-miehestä ei mitenkään johtunut siitä että hän on Suomessa etnistä vähemmistöä, vaan ihan muista syistä. Sisarukseni tulivat aina hyvin toimeen miehen kanssa ja pitivät hänestä, ja edelleenkin ovat yhteyksissä.

Isä ei koskaan sanonut mitään silloin kun olin miehen kanssa yhdessä (eli monta monta vuotta) mutta nyt kun juttelee uutisista, tai kertoilee tapahtumista kaupungilla tms. niin puhuu tästä vähemmistöstä loukkaavasti ja törkeitä nimityksiä käyttäen. Hänen mielestään ei ilmeisesti yksikään voi olla hyvä tapaus vaan kaikki ovat jollain lailla pahoja :(

Minua harmittaa todella kovasti, sillä vaikka mies onkin nyt exä, niin hän on silti aina tärkeä minulle ja yksi ystävällisimmistä ja mukavimmista miehistä mitä olen koskaan tavannut. Ei tee pahojaan, ei loukkaa naisia, on aina ystävällinen ja kunnioittava toisia kohtaan. Samoin exän kautta tutustuin pariin muuhunkin hänen sukulaiseensa ja tuttavaan, ja hekin olivat aivan normaaleja ja mukavia ihmisiä.

Loukkaa siis todella paljon kun isäni yleistää joidenkin käytöksen koskemaan kaikkia, eikä näe mitään hyvää kyseisessä ihmisryhmässä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin miten isäsi kohtelee heitä?

Vierailija
2/3 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään yritimme mutta raskaaksi en tullut :(

Nyt se on varmaan ihan hyväkin asia, en tiedä miten isä olisi sitten lapsiin suhtautunut :(

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolttia? Rh-negatiivisia?