G: Onko kenenkään muun mies "sovinisti"?
Siis uskoo miesten ja naisten laadulliseen erilaisuuteen ja töiden sukupuolijakoon?
Kommentit (8)
ne vain peittää sen vaimolta. Paitsi jos ei arvosta vaimoa lainkaan. Samoin kuin sen, että käyvät huorissa jne.
Sen sijaan voin vastata kysymykseesi: on.
Oikeastaan tuntuu äkkiseltään, että varmaan puolet miehistä on vielä tuollaisia tänäkin päivänä.
Tosi moni nainen elää taloudenhoitajana ja hyväksyy ainakin sen, että mies tekee mitä lystää, ja nainen hoitaa velvollisuudet.
Näennäisestihän nämä miehet voivat väittää, että kannattavat tasa-arvoa jne, mutta todellisuudessa nauttivat kuninkaan etuoikeuksia kodissaan.
minkäs vaimona teet
Turha siinä vaiheessa on valittaa, kun on itse ottanut moisen loisen ensinnäkin seurustelukumppaniksen ja sitten vielä sitoutunut. Naiset antavat itse hiljaisen hyväksyntänsä tällaiselle.
Minä en anna.
ei sitä aina tiedä millainen SE unelmien mies on lasten syntymän jälkeen
Lapsia on kolme ja koko ajan mies on tehnyt oman osuutensa kotitöistä ja lastenhoidosta.
Tosin mies on osittain reissutyössä eli vähemmän kotona, mutta tekee sitten enemmän kun on kotona.
Mutta on mun mies sen verran sovinisti, ettei halua "julkisesti" siivota tms. Sen mielestä on jotenkin noloa tehdä "naisten" töitä, kai se luulee, että ihmiset luulee, että hän on tossun alla. Mutta ihan oma-aloitteisesti siis tekee kotitöitä, mutta ei halua, että kaikki tietävät sen ;)
Mä en sellaisen miehen kanssa eläisi päivääkään. Meillä se tekee, joka paremmin ehtii ja osaa.
Ja ihan samanarvoisia ihmisiä ollaan molemmat. Töissä käydään molemmat.