4000 euroa netto
kateellisena ihmettelen, että tienaako joku YKSIN noin paljon? mitä teet rahoilla?
Kommentit (13)
Ostan ruokaa ja vaatteita itselle ja lapselle(työvaatteisiin menee yllättävän paljon noissa valkokaulustöissä joista ko. palkkaa saan), maksan asuntolainaa ja korkoja + taloyhtiön remontteja, maksan 8 v vanhan auton ylläpitoa ja remppoja. Kroonisten sairauksien ja sekund.lapsettomuuden hoitoon saa helposti menemään tonnin kuussa Kela-korvausten jälkeenkin. Pari kertaa vuodessa sit käydään etelässä ja kerran ehkä vielä hiihtämässä. Loput vähät jos jää on tilillä, mutta eipä sinne paljoa kerry.
elämiseen. Eikä 4000€ nettona tarvitse tienata 9000€. Kilometrit yms nostaa tienestin nopeasti.
Sillä maksetaan perheen kaikki menot. Itse olen kotirouva enkä saa siis mitään rahaa.
Sillä maksetaan perheen kaikki menot. Itse olen kotirouva enkä saa siis mitään rahaa.
Mies tienaa koti-isänä noin 400 €/kk.
Säâstöön jää jokunen satku joka kuukausi.Palkka kuluu ihan tavalliseen elämiseen: asuntolaina, talon ylläpito, autolaina, autojen ylläpito ja vakuutukset ym maksut, lasten harrastukset, matkat jne.
Olen koulutkseltani VTM ja teen hommia projektinjohtajana rahoituspuolella.
mitä tarkoittaa tämä rahoitusala, jolla tienaa noin hyvin? eihän peruspankkitoimihenkilö tai -päällikkö noin paljon tienaa, vai tienaako?
Mies tienaa koti-isänä noin 400 €/kk. Säâstöön jää jokunen satku joka kuukausi.Palkka kuluu ihan tavalliseen elämiseen: asuntolaina, talon ylläpito, autolaina, autojen ylläpito ja vakuutukset ym maksut, lasten harrastukset, matkat jne. Olen koulutkseltani VTM ja teen hommia projektinjohtajana rahoituspuolella.
Brutonhan pitää olla varmaan jotain 9000 e (jos kuukausipalkasta puhutaan). Toki joku tuollaisiakin rahoja tienaa. (En minä kuitenkaan.)
Brutonhan pitää olla varmaan jotain 9000 e (jos kuukausipalkasta puhutaan). Toki joku tuollaisiakin rahoja tienaa. (En minä kuitenkaan.)