Vapaa kierto omega-3 kapselin käyttö raskaana??
En löytänyt tietoa sen käytöstä raskauden aikana, oisko jollain täällä tietoa?
Kommentit (5)
lisäksi jotain vahvaa omegarasvahappovalmistetta. Omegarasvahappolisävalmistepaketeissakin on varoitus siitä, että valmiste heikentää veren hyytymistä - eli ennen leikkauksia ei ravintolisänä omegakolmosia! Mietin vaan, kuinka moni on tietoinen tästä....
4
muistan lukeneeni ylipäätänsä omega-3 käytöstä raskauden aikana. Omega-3 mahdollisesti auttaa ehkäisemään allergioiden syntyä lapsella myöhemmällä iällä ym. Itse käytin lysin omega-3. Ei kait siinä muuta ole kunhan tarkistaa tuotteesta ettei siihen ole lisätty jotain ylimääräistä esim. E- tai A-vitamiinia..
itse käytin pikasol-omega3 kapseleita.
naisen aivot kutistuvat väliaikasesti raskauden aikana ja sydän rasittuu helposti, eli omega3 tekee hyvää. voi myös ehkäistä synnytyksen jälkeistä masennusta jos käyttää omega3
itsekin olen käyttänyt niitä alku- ja keskiraskauden. Minulla on tulossa suunniteltu sektio, siksipä olen nyt viimeisellä kolmanneksella lopettanut omegarasvahappojen käytön (toki niitä tulee ravinnosta jonkin verran, mutta en uskalla enää ottaa lisäravinteena), ko. rasvahapothan heikentävät veren hyytymistä ja näin ollen ajattelen, että ne ennen leikkausta käytettyinä kohottavat verenhukan määrää - liekö näin alatiesynnytyksessä myös?
Miten te muut, uskallatteko käyttää omegarasvahappoja loppuraskaudessa?
ravintoterapeutilla ja hän kehui lohen käyttöä kerran viikossa, mutta suositteli lisäämistä.
Kasvisrasvassakin saa omegaa mutta pieni lisäys kuulemma olisi hyvä.
En ole kolmessa edellisessä synnytyksessä tiennyt ettei synnyttämään voisi mennä kun syö kalaa.
Purkkia kannattaa avata jos ei kalaa syö riittävästi. Varmasti sairaalassa osaavat auttaa jos verenvuoto on liiallista, veri ei hyydy jne.
Onko sua nelonen opastettu ettei saa syödä omegaa vai teetkö jotain ihan omaa päättelyä?