Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan Mariaa; Mitä se MArja-Sisko Aalto sanoi?

Vierailija
02.09.2009 |

Siis mikä tilanne on nyt? Näyttikö naiselta? Miten työ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo äijä on lähinnä säälittävä, hehkutelkoot muut hänen rohkeuttaan yms. minua lähinnä ällöttää koko otus

Minua ällöttää sinunkaltaisesi kusipäät.

Vierailija
2/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkavapaalla lokakuun loppuun, tekee nyt jotain tutkimusta tms.Näytti vähän homssuiselta, hiuksia olis voinu laittaa nätisti ja meikkauskaan ei olis tehny pahaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauloi miehen äänellä ja sitten kimeällä äänellä, käy kuulemma foniatrilla opettelemassa naismaista puhetapaa

mielestäni lauloi vain eri korkeudelta tyyliin falsetti - eikä ääni ollut naisen ääni

tuo äijä on lähinnä säälittävä, hehkutelkoot muut hänen rohkeuttaan yms. minua lähinnä ällöttää koko otus

Vierailija
4/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ällöttää sun kaltaiset alkueläimet

Vierailija
5/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutu.fi.

Vierailija
6/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ystävät!

Aallon lievä hormonihoito on alkanut vasta maaliskuun lopulla tänä vuonna. Tietääkseni Progynova 2 x 2 mg. Korjautuminen on vuosien prosessi. On kohtuutonta vaatia, että hän nyt näyttäisi täysin naiselta.

Olen hänen ystävänsä ja tiedän, että TV teki hänelle sekä meikin että kampauksen, kumpikin toiseen malliin kuin hän itse olisi laittanut. Lisäksi hänelle oli edellisenä päivänä tehty laserepilaatio, mikä aiheutti punoitusta ja turvotusta.

Tsemppiä hänelle!

Vierailija
7/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen ystävänsä ja tiedän, että TV teki hänelle sekä meikin että kampauksen, kumpikin toiseen malliin kuin hän itse olisi laittanut.

Aika ammattitaidottomalta kampaajan/meikkaajan työ näytti.Olen nähnyt hänet paljon paremman naköisenäkin..

Vierailija
8/8 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet takahuoneessa laittaneet paremmaksi. Kyllä aina telkkariin meikataan ja laitetaan ohjelman/kanavan puolesta.

Marja-Siskosta muuten: pidin hänestä tosi paljon, oli älykäs ja rauhallinen, erittäin hyvin papiksi sopiva ihminen. Kaikesta huomasi että omaa sellaista kokemusta elämästä ja ihmisyydestä että harvalla sellaista on. Ajattelin, että minulle ei olisi mikään ongelma esim. pyytää häntä vihkimään tai kastamaan. Jopa vähän harmitti etten ole menossa naimisiin tms, ja asunkin pk-seudulla... Pidin siis todella. Hyvä että oli telkkarissa omana itsenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi