Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkeja 10-vuotis haapaivan viettoon esim. Lontoossa???

Vierailija
02.09.2009 |

Ihana ystavani on lupautunut lapsien-ja lemmikkien vahdiksi koko viikonlopuksi kun on minun ja mieheni 10-vuotis haapaiva, lokakuussa.

Asumme Englannissa ja mahdollisuudet menna melkeinpa mihin pain maata tahansa, mita suosittelisitte? En nyt tarkoita etta tarvitsisi olla maan asiantuntija, mutta mita voisimme tehda?

Itse haapaiva on perjantai, ja meilla molemmilla on se varattu vapaaksi seka viikonloppu, eli 3 paivaa.

Olen raskaana ja en kuitenkaan halua kovin juhlintarikasta viikonloppua, mutta jotain toimintaa kuitenkin! Vinkkeja otetaan vastaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen Richoux-kahvilassa, mukava yö jossain keskustan hotellissa, jokiristeily Thamesilla (esim illallisristeily), kiertoajelu London By Night -bussilla...

Mun mielestä toi iltavalaistus tuo jotain uutta ja on ihanan romanttista.

Me ainakin mieheni kanssa näistä haaveillaan. Lapset meillä aina mukana Lontoon lomalla.

Mutta sitten joskus kun päästään kahdestaan, niin tällaista on suunniteltu. Suomessa siis me asutaan ja Lontoossa vaan kerran vuodessa käydään.

Vierailija
2/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa on paljon maaseutuhotelleja, luksuspaikkoja pariskunnille. Varmaan sieltä käsin parhaiten löytää tällaisen paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taytyisi saan olla suotuisa, mika ei ole niin takuu varmaa ;o) Mutta hyva ideana, taytyykin miettia. Mies ei ole yhtaan maaseutuihmisia joten haluaisi vaan kaupunkeihin, ja tekemaan jotain kivaa. Yorkissa en ole viela kaynyt, siitaakin voisi ottaa selvaa. Kiitoksia!

Vierailija
4/4 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen tietenkin miten pitkällä olet raskaana

Olimme 5-vuotishääpäivänä Dublinissa, ja löysimme aivan mielettömän hotellin, Clontarf Castle taisi olla nimeltään. Tällä kertaa emme siellä yöpyneet, mutta ensi kerralla sinne. Sijaitsee Dublinin laitamilla, aivan mieletön linna-hotelli. Hintakaan ei ollut paha, taisi olla joitain 100€ yö, romanttiset puitteet kunnossa, sieltä sitten jonnekin ihanaan kala-ravintolaan syömään ostereita, vaikka Howth:in puolelle, josta löytyy Michelin tähden ravintoloita ainakin yksi.

Itse en Lontoota osaa ajatella hääpäivän viettoon, koska asuin siellä taannoin vuosia :) Joku luksusmajatalo Skotlannissakin voisi olla hurmaava, Lake District esimerkiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi