Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin epäreilua, että jotkut ovat saaneet tamifluta jo ennakkoon tutulta lääkäriltä :(

Vierailija
02.09.2009 |

Ei lainkaan reilua minusta. Kyllä ne pitäisi jakaa järjestyksessä eniten tarvitseville.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman diagnoosia.

Vierailija
2/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa possunuhapotilaista ei koko troppia tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on saanut tutulta lääkäriltä lääkkeet "varmuuden vuoksi" koska on raskaana!

Vierailija
4/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on saanut tutulta lääkäriltä lääkkeet "varmuuden vuoksi" koska on raskaana!

Joten on lääkkeeseen oikeutettu.

Vierailija
5/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälläkin on kuulema lääke varastossa. Ei ole ollut flunssankaan oireita. Kuuluu kyllä riskiryhmään. Mielenkiintoisinta on, että exä ei MUISTA että keltä lääkäriltä lääkkeen sai ja missä yhteydessä, kun ei ole ollut kipeäkään...

Vierailija
6/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksikään vastuullinen aikuinen haluaa mitään lääkettä omaan jemmaan, että voi sitten kätevästi diagnosoida itselleen milloin minkäkin trenditaudin ja lääkitä sitten itseään... Sairasta. Ihmettelen että tuollaisia lääkäreitä on jotka suostuvat tanssimaan kaiken maailman hysteerikkojen pillin mukaan.

Mutta on maailmassa muitakin asioita jotka on tosi epäreiluja. Niin kuin esimerkiksi nyt se, että toukokuussa syntynyt nuorukainen saa ostaa Alkosta viinaa ainaski puol vuotta ennen joulukuussa syntynyttä luokkatoveriaan. Siis tosi epäreilua!

Vierailija
7/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sairastuu, niin jää kotiin, soittaa työterveyslääkärille ja aloittaa lääkkeen. Se lääke kun ei paljoakaan auta jos se aloitetaan turhan myöhään. Pitäis aloittaa kuuden tunnin sisällä oireiden alkamisesta.

Vierailija
8/9 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen kun olen itse omalla kustannuksellani hankkinut perheelleni lääkkeet etukäteen, ne ei ole sinulta tai keneltäkään muultakaan pois - päinvastoin. Suomen valtion hankkima määrä ei sen vuoksi ole yhtään vähentynyt - ja meitä tuskin näkyy jonottamassa lääkettä apteekeista.

Ja tosiaan, osaamme avata sen lääkepakkauksen vasta kun lääkäri siihen kehottaa - ei ole aikomustakaan tehdä itse diagnoosia.

Vierailija
9/9 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi virus muutuu vain vastustuskykyiseksi lääkkeelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi