Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS KOTITESTI.FI:N PUIKKO - OVISTESTEISTÄ

02.09.2009 |

Siis... Minulla epäsäännöllinen kierto, nyt tullut pari kolme päivää ja testaillut olen ahkerasti näillä herkiksi mainostetuilla puikkotesteillä.

En ole kuitenkaan saanut kuin kahtena päivänä (eilen ja tänään) hailakat viivat aikaiseksi.

Teen testin aamupäivällä ja olen välttänyt juomista 2 h ennen testin tekoa, niin kuin testissä kehoitetaan.

Oletteko saaneet ko. testillä tasavahvat viivat? Mihin aikaan päivästä olette testin tehneet? Ja kuinka pitkään ennen testin tekoa olette olleet käymättä wc:ssä? (rakko täynnä vai onko merkitystä)

Teen testejä juuri tuon kierron epäsäännöllisyyden vuoksi, aloitin kp 8. (ihan varmuuden vuoksi).

Toiveissa olisi ajoittaa petipuuhat juuri ovikseen...

Poikaa haaveilen....

Epätoivoisin terveisin Tinttaliinu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaksi kiertoa enkä myöskään ole saanut kuin haaleita viivoja. Vastaus saattaa tulla myöhään, onhan kysymyksestäsi jo lähes neljä kuukautta. Jos näät tämän niin ilmoittele jos olet niillä testeillä saanut myöhemmin selvän plussan.

Vierailija
2/2 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannattaa kokeilla heti eri merkkiä vaikka samaan aikaan tai vaihtaa suoraan toiseen. Kaikki merkit ei käy kaikille..Itse kokeilin yhtä liuska merkkiä kaks kiertoo ja plussaa en saanu näkymään olleskaan, sitten vaihdoin puikkoihin ja heti tuli plussa. Ärsyttää kun meni kaks kiertoo "hukkaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla