Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian synnytyksen jälkeen voi mennä salille?

Vierailija
02.09.2009 |

Onko täällä muita äitejä, jotka harrastaa salilla käyntiä? Miten nopeasti olette palanneet harrastuksenne pariin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan käväisen vaan, enkä tee vatsoja :)

Vierailija
2/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet varmaan menevät paljon aiemminkin. Kannattaa teettää saliohjelma ja kertoa synnytyksestä, jolloin ammattilainen osaa teettää juuri sinulle sopivan ohjelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaa vatsalihasliikkeitä ei kannata tehdä ennen kuin se aukko sieltä lihasten väliltä on kuroutunut kiinni ja näytti, miten sitä voi itse kokeilla painamalla nyrkkiä navan alapuolelle sinne lihasten väliin. Että jos rupeaa liikaa rehkimään aikaisemmin, niin se vatsakudos voi sieltä pullahtaa ulospäin.

Vierailija
4/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kiireessä kirjoitettua fiksu vastaus hyvällä suomen kielellä. Tarkoitin siis, että jos teetät saliohjelman ja sen tekijä tietää, että olet hiljattain synnyttänyt, hän osaa tehdä siitä sellaisen, ettet rasita itseäsi liikaa ja toisaalta että vahvistat vaikkapa juuri niitä lihaksia, jotka vauvanhoidossa kovilla ja/tai raskauden jäljiltä erityisen rapakunnossa.

Vierailija
5/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAstasynnyttäneenä ei tietysti tehdä keksivartaloliikkeitä täysillä, eikä mitään kiertoja tms. Eikä kyykätä isoilla painoilla.

Mutta käsiä, hartioita ja jalkoja esim ojennus/koukistuskoneilla voi tehdä. Aerobisesta juoksu ei ehkä ole hyvä kovin pien, mutta kävely, crossari tms sopii.

Minä odottaisin jälkitarkastusta ennen kovempaa vatsan alueelle kohdistuvaa ja painetta tekevää treeni.

Vierailija
6/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ohjelma suunniteltiin sellaiseksi, jossa huomioitiin se, että olen hiljattain synnyttänyt.

Vierailija
7/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin millainen synnytys on. Itselläni oli vaikea synnytys ja treenin olen vasta voinut aloittaa (2 kk) synnytyksen jälkeen. Mutta kyllä oma keho kertoo milloin on valmis urheilemaan ja toki kannattaa aloittaa hieman varovaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi