Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko päästänyt miestäsi lähtemään?

Vierailija
21.08.2009 |

Olen kuudennella kuulla raskaana, lapsen pitäisi syntyä siis joulukuussa. On meidän ensimmäinen lapsi. Mieheni pelaa jääkiekkoa, ja lähti Venäjälle pelaamaan koko kaudeksi. Eli varmaa ei ole saako hän edes lomaa jouluksi, mutta tulee kotiin maaliskuussa. Olemme naimisissa eikä ole syytä epäillä uskottomuutta. Ikävä on kova. Olisitko päästänyt miehesi lähtemään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähenyt mukaan...

Vierailija
2/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakaan en haluais synnyttää venäjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. No, voithan sä uskoa tuon, mutta ehkäpä Siperia opettaa.

Vierailija
4/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä täällä enkä siksi voinut lähteä mukaan. enkä todellakaan halua synnyttää siellä. pelottavaa. ap

Vierailija
5/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä olisi sen parempaa aikaa olla vieraassa maassa. Ei tarvitse huolehtia mistä saa työpaikan kun on äitiyslomalla.

Mies meinasi lähteä yk-joukkoihin ja olisin muuttanut perässä.

Kylläkin eri maahan kuin mies, turvallisuuden takia, mutta lähemmäs kuitenkin.

Vierailija
6/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista että mies lähtee puoleksi vuodeksi prostituoitujen luvattuun maahan eikä petä.

Vierailija
7/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkue viettää 12h vuorokaudessa hallilla ja vapaapäiviä on ollut kuukauden aikana yksi. Mieheni lähti pelaamaan ja siellä pelaaminen ja treenaaminen on hiukan erilaista kuin täällä kotisuomessa. ap

Vierailija
8/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkueessa kukaan muukaan sitten aio paneskella koko kaudella? No ei, onhan se hyvä että luottamusta löytyy.

Vierailija
9/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikookin. Tottakai luottamus on suhteen perusta.

Vierailija
10/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla olevan kirjoittaja:

mahdollista että mies lähtee puoleksi vuodeksi prostituoitujen luvattuun maahan eikä petä.

JOS ITSE OLET NIIN KUVOTTAVA, ETTÄ MIEHESI PETTÄÄ SINUA MENNEN TULLEN, NIIN MENE PEILIN ETEEN, ÄLÄKÄ ILKEILE TÄÄLLÄ MUILLE.

Vierailija
11/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle jolle tulisi mieleenkään jättää raskaanaoleva vaimo pitkäksi aikaa yksin.

Vierailija
12/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisilmäinen bimbo.

Vierailija
13/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itse päästäny! Ois varmaan saanu valita joko minut ja lapsen tai sit jonkun jääkiekon pelaamisen jossain venäjällä! Lapsellista ja ajattelematonta jättää raskaana oleva vaimo jääkiekon takia noin pitkäks aikaa yksin, eikä olla välttämättä edes paikalla kun lapsi syntyy.. Pistää vihaksi!

Vierailija
14/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteita on niin erilaisia, samoin ihmisiä. Jotkut parit voi olla pitkiä aikoja erossa ilman että suhde kärsii, toisten ei voi viettää yötä erillään. Eikä perheessä ole kyse "päästämisestä", vaan yhteisistä päätöksistä, jotka tehdään perheen ja sen jäsenien yhteiseksi hyväksi.

Vierailija
15/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut suostua lähtemään mukaan, kun lapsi on hiukan isompi

Vierailija
16/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikiekkoilija varmasti lähtee kaudeksi vieraaseen maahan jos tilanne on uran kannalta hyvä. Se on sitä työntekoa. Monissa muissakin ammateissa matkustetaan ja muutetaan.

Ne, jotka Venäjää tuntevat oikeasti, eivät suosittele sinne muuttamista synnytysmielessä. Siellä ei pienen lapsen kanssa paljon kuljeskella.

Kyllä te pärjäätte. Pietarista lentää tunnin, Moskovasta 2. Sama kuin olisi Oulussa.

Vierailija
17/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan.

sen sijaan olen aika varma ettei mun mies ois lähteny. hän ois ikävöiny vielä enemmän ku mä.

Vierailija
18/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos on tieten tahtoen lähtenyt perhettä perustamaan sellaisen ihmisen kanssa, joka pelaa työkseen jääkiekkoa tai vaikka jalkapalloa. Pitää siinä hieman eri tavalla löytyä ymmärrystä treenejä, pelejä yms. oheistoimintaa kohtaan kuin tavallista työtä tekevän vaimolla. Harva sitä näihin kotimaan kaukaloihin varmaankaan tyytyy jos on rahkeita päästä rakentamaan uraa jonnekin muualle. Pettäähän sitä voi missä vain. Ei se vierasta maata vaadi.

Vierailija
19/19 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää voi missä vaan ja milloin vaan.

Mun mies sai työtarjouksen kun mä olin ihan alkuraskaana ja me päädyttiin ratkaisuun jossa mä matkustin joka toinen viikonloppu sinne ja loppua kohti mies Suomeen. Tuurilla mies oli täällä kun lapsi syntyi mutta olin jo valmistautunut toisin.

Kun lapsi oli 6 viikkoa vanha muutimme koko perhe ulkomaille jossa asumme edelleen.

ratkaisuja on monia ja te varmasti löydätte teille sopivan, mutta ei se mistään "päästämisestä" olekaan kysymys vaan juuri siitä luottamuksesta ja ihmisistä.