Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täh, oikeastiko 3,5kg painoista vauvaa heräteltävä

Vierailija
02.09.2009 |

öisin syömään? Meille syntyi iltatähti joka painoi syntyessään 3,5kg. Sairaalassa sitten vielä neuvottiin, että vauvaa pitää syöttää 3tunnin välein, olin hetken aikaa, että mitä? Tiesin, että alle 3kg painoista täytyy herätellä (esikoinen oli vähän yli 2kg syntyessään), mutta että tämänkin kokoista? Esikoista lukuunottamatta muut lapsemme ovat olleet syntyessään 3,3-3,8kg eikä heitä ole käsketty herätellä syömään. Onko jokin asia muuttunut tässä 15v aikana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat että jos nyt yli kahdeksan tuntia nukkuu putkeen, voi herätellä, mutta ei keskellä yötä siis tarvitse (kunahn on illalla syönyt hyvin). Ja meidän vauva oli 3,2 kg.

Vierailija
2/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanottiin että 5-6 h voi hyvin nukkua, sitten herätellään. Keskeytymätön unikin on tärkeää kasvulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanottiin sairaalassa, että 5 tuntia voi nukkua.. Sit pitäis herätellä syömään..

Vierailija
4/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei lapsi sitten ole vähän keltainen ja ei itse heräile syömään. Päivällä kuitenkin hyvä vähän herätellä jos öisin syö sitten useammin ja päivällä nukkuu.

Vierailija
5/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme pienen tytön hän painoi 3001 g ja pituutta oli 50 cm, sai nukkua yöllä putkeen 6 h eli sen minkä jaksoi... Päivällä neiti sitten halusikin välillä 2h välein, eli ihan hänen omaan tahtiin, vaikka paino tuli hänelle tosiiiiiiiiii hitaasti, juuri ja juuri 150 g/ viikko eli todellakin se alin määrä mikä on tavoiteena!

Vierailija
6/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllemme sanottiin lähdettäessä sairaalassa, että yöll voi antaa nukkua maksimissaan 6tuntia, sitten on heräteltävä, jos ei itse herää useammin. En siis ymmärrä miksi tuon kokoista täytyisi herätellä, ellei ole ongelmia verensokerin kanssa, mutta eivätkös sillon pitäisi vielä sairaalassa?

Vierailija
7/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään herätellyt.

t. sh/ kahden äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän