Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä harrastat? Onko harrastuksesi säilynyt lapsista huolimatta?

Vierailija
01.09.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti vähän kaikkea ratsastuksesta ja juoksulenkeistä lukemiseen. Kaikki on vähän kausiluontoista. Piirrustus ja maalaus on jäänyt lasten myötä pois :(

Vierailija
2/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on säilynyt vahvasti lapsista huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanssinut kansantansseja nyt 19 vuotta (aloitin lapsena) ja rivitansseja 9 vuotta. Nuo ovat mieheni ja minun yhteisiä harrastuksia.

Lapset ovat kulkeneet harkoissa mukana ekat 5 kuukautta ja sittne ovat jääneet äitini hoiviin.

Rivitanssi harkoissa lapset ovat yleensä mukana. Istuvat ja tekevät esim. palapelejä tai värittävät tai pelaavat muistipeliä. Taapero tekee milloin mitäkin.

Samoin esityksissä kulkevat mukana.

Lisäksi harrastan lenkkeilyä koiran kanssa, lukemista, kanavatöitä ja leffojen katselua.

Vierailija
4/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, elokuvat, valokuvaus, luonto. Nyt käyn myös tanssimassa.

Vierailija
5/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen pelaan. :) tai aloitin uudestaan nyt kun esikoinen on puolvuotias :)

Vierailija
6/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole jäänyt lapsien saamisen myötä.

Vierailija
7/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan ruokaa ja luen. Näitä ei paljon lapsi häiritse. Ruokaan liittyvissä tilaisuuksissa kävisin varmaan enemmän, jos ei olisi lasta ja lukisin enemmän jos ei olisi lasta. Muuten oikeestaan lapsi on mukana kaikessa.

Vierailija
8/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitöitä ja askartelua. Harrastukseni ovat minulle elämäntapa, joihin keksin ajan vaikka yön hiljaisista tunneista :)

Vierailija
9/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirtäminen/maalaus on jäänyt lasten myötä, mutta nyt kun ovat koululaisia voisin periaatteessa taas aloittaa mutta ei enää niin kiinnosta :-(

Vierailija
10/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jumpassa, toimin aktiivisena yhdessä yhdistyksessä ja teen käsitöitä. Minulla on kolme alle kouluikäistä ja kotiäitinä jaksaa.

Vierailija
11/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ratsastin melkein joka päivä, nykyään yritän päästä kerran viikossa. Raskausaikana en ole uskaltanut riskeerata ja uudestaan olen aloittanut kun lapsi on ollut noin 6kk. Nyt ei ole varaa käydä useammin, mutta jatkossa voisi yrittää kun ei oikein pysy taidot yllä tai ainakaan kehity.

Vierailija
12/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomista, kuntosalia ja ruuan laittamista

Vierailija
13/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes samaan tahtiin harrastan kuin ennenkin lapsia; parikymmentä vuotta sitten alkaneet harrastukset olivat esikoisen odotus- ja vauva-aikana vähän katkolla mutta jatkoin kun kuopus pariviikkoinen ja sillä tiellä olen pysynyt. Treenikerrat ehkä vähän vähentyneet, mutta jokainen harjoitus on intensiivinen kun tietää, ettei ihan joka ilta pääse.

Vierailija
14/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on koko 6-henkinen perhe tallilla mukana ja välillä pääsen yksin. :-D

Vierailija
15/15 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelua, ja molemmat on säilyneet näiden vuosien aikana, 4 lasta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme