Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas yrityskierto alkaa.. Milloinkohan onnistumme?!

Vierailija
01.09.2009 |

Pessimismi nostaa päätään. Pari kiertoa mennyt, ei positiivisia raskaustestejä. Ikää alkaa olla ihan pian 30. Yritän ottaa rennosti, mutta vaikeaa on. Onneksi ollaan lähdössä matkalle pian josko siellä rentoutuisi ja raskaudelle olisi sen jälkeen paremmat mahdollisuudet.

Harmittaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin toivoa, että kolmas kerta toden sanoo.

Vierailija
2/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kärsimätön luonne itsekin.

Esikoinen tärppäsikin meillä eka kierrosta ja kakkosta yrittäessä kävi yhtä hyvä mäihä. Toinen raskaus meni kuitenkin kesken vkolla 8 ja nyt uskon minäkin, ettei niitä lapsia aina omien toiveiden mukaan tule. Silti ihan optimistisena lähdetään uudelle kierrokselle kakkosta yrittämään.

Tsemppiä ja pitkää pinnaa sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tärppäsi ekalla kierrolla vaikka ikää oli (hui) 35v.

Vierailija
4/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä tärppää?

olen ennustaja ja yrityskierto 35 onnistuu

Vierailija
5/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ikinä :/ (heh heh)

Vierailija
6/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
7/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 25 ja mies 34..

Vierailija
8/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olemme normaalipainoisia ja elämme terveesti. Ei tässä auta kuin odotella. Niinhän se oli, että jos kaikki menee kohdalleen, niin on 20% mahdollisuus raskautua/kierto. Onko siis suunnilleen niin, että 3 kuukauden yrityksen jälkeen n. puolet pareista on jo onnistuneet?

Vierailija
9/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kun on tullakseen. Tilastot ei auta yksilöä. Meillä on lapsia jo yhden käden sormet mutta kyllä niitä prkl on tehtykkin 10 vuoden ajan vaikka tarkotus oli liukuhihnalla niitä tehdä. On itketty illat on itketty yöt, mikään ei auttanut. Yleensä kun henkisesti luovutti koko homman niin heti tärppäs.

Vierailija
10/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi meillä on jo yksi lapsi.. Melkein 5. Mutta kun en ensin ees halunnu toista mut nyt haluan niin se pitäs saada heti, tavallaan oli mielessä ettei sitä välttämättä tuu niin vaan mut kauheen vaikea on kierrosta toiseen odottaa ja kestää vaikka tosiana kans vasta kolmas.. Pitäs olla stressaamatta..

Vierailija
11/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 liikkeelle. Ja ikää on yli kolmekymmentä.

Näin se vaan menee. Meidät on molemmat tutkittu, mitään vikaa ei löydy. Näillä mennään ja katotaan tuleeko mitään. En osaa enää edes odottaa.

Vierailija
12/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden kierron "epäonnistuminen" vaivaa. Sulla tarvitaan aika monta kierrosta vielä, opit ehkä kärsivällisemmäksi, sitä lapsien kanssa tarvitaan.

Vierailija
13/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottavan aika on tunnetusti pitkä. Ikää yli 30 ja yritystä 1½ vuotta. En jaksa enää uskoa ihmeisiin. Olen jo melkein luovuttanut.

Vierailija
14/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää yli 35 v, olin jo henkisesti luopunut, itkin ja surin (vedin lärvit), menin sitten matkalle sukulaislapsen kanssa ja 2 kk päästä olin raskaana...

Vierailija
15/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää oli silloin 27-29. eli melko lyhyt aika on teillä vasta takana!

Nyt onnistuneen raskauden jälkeen olen tullut tosi paljon tietoisemmaksi kierrosta ja saa nähdä, miten käy, jos/kun aletaan yrittämään toista.

Vierailija
16/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä ahdistuu, kun tältäkin palstalta saa lukea aika paljon sellaisia kokemuksia, että on tultu helposti raskaaksi. Mutta vielä vuosi yritystä on normaalin rajoissa ja senkin jälkeen luomuna raskaaksi tuleminen on ihan mahdollista.

Meillä esikoinen sai alkunsa 13. yrityskierrosta, juuri kun oltiin heitetty hanskat tiskiin ja aloitettu lapsettomuustutkimukset (mies oli ehtinyt antaa spermanäytteen ja minä klamydianäytteen). Olin tuolloin 28-vuotias, lapsen syntyessä 29.

Tilastojen mukaan tulet hyvin todennäköisesti raskaaksi puolen vuoden sisällä tai viimeistään vuoden sisällä. Odottavan aika on pitkä, mutta älä nyt vielä parin yrityskierron jälkeen hyvä nainen stressaa liikaa!

Mukavia vauvantekohommia :)

Vierailija
17/17 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 9. rv menossa. Ikää 30 ja esikoinen 5-v.