Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ehkäisyä

Vierailija
01.09.2009 |

Synnytyksestä 1,5kk, menen pian jälkitarkastukseen ja ehkäisystä pitäisi keskustella. Imetän enkä mielellään haluaisi kierukkaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanlaiset flanelliyökkärit molemmille ja appivanhempien valokuva näkyvälle paikalle makuuhuoneeseen...

Vierailija
2/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nin silti suosittelen hormonikeirukkaa. Melko edullinen, vaivaton, vuodot pois jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli raskaus ei ole katastrofi. Muista liukkari.

T. Nainen ja kolme suunniteltua lasta 2 v ikäeroilla

Vierailija
4/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
5/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytysten jälkeen ei enää sopinutkaan, kokeilin useampaa merkkiä. Vuotoja, kipuja, pahoinvointia, agressiivisuutta, päänsärkyjä.

t Se joka suositteli hormonikierukkaa

Vierailija
6/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat muuten hyvin, ei vuotoja, eikä menkkoja. Mutta. Seksihalut katosivat (eivät palanneet synnytyksen jälkeen) ja pahimpana sivuvaikutuksena kaamea ärtyisyys. Kiukuttelin koko ajan ja lopetin pillerit.

Nyt siis vähän sama ongelma kuin sulla. Kierukkaa en haluaisi, mutta ehkäisy tarvittaisiin..

Vierailija
7/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mä pyysin jälkitarkastuksen yhteydessä itelleni minipillerireseptin

koska imetän myös vielä.Sit ootinki vaa et milloin alkaa ekat menkat,

et pääsin niit popsimaan.Ja nyt on ehkäsy kunnossa.

Vierailija
8/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo ja hyvä eikä tarvitse sotkea omaa hormonitoimintaa :)

Vierailija
9/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi gynekologini ja suositteli hormonikierukkaa. Ja tyytyväinen olen ollut, nyt on jo toinen kierukka menossa. Ei vuotoja, ei omituisia hormonimyrskyjä, ei haluttomuutta, ei pillereiden muistamista ja täydellinen, huoleton ehkäisyvarmuus.

Vierailija
10/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin jälkitarkastuksen jälkeen. Imetän edelleen eikä menkkoja vielä tullu. Vauva 7,5 kk. Suosittelen. Ei hormoonia, edullinen, ei tarvi miettiä...

Vierailija
11/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Hormonikierukkaresepti jo on, mutta päivä päivältä olen enemmän sitä mieltä, että en halua sitä... Synnytyksestä on 4kk ja imetän, kuukautisia ei ole. Ilmeisesti 6kk jälkeen voi käydä papassa, vai voisiko nyt jo mennä?

En todellakaan tiedä millä tulevaisuudessa ehkäisisin. Kaksi lasta on, olen syönyt niiden välissä e-pilleritä, jotka eivät todellakaan sovi minulle. Minipilleritkin olivat katastrofi. Kumilla mennään, mutta ei se mikään ikuinen vaihtoehto taida olla. Molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa heti kun ollaan alettu yrittään, eli taidan raskautua kohtuullisen helposti.

Onko mitään luonnonmukaista vaihtoehtoa???

Vierailija
12/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kuparikierukkaakaan en halua.

Vierailija
13/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja erittäin luotettava.

Kierukkaan en minäkään suostuisi ikinä.

Vierailija
14/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja erittäin luotettava. Kierukkaan en minäkään suostuisi ikinä.

Ja mitä kierukassa on niin kauheeta?

Vierailija
15/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku härveli pysyvästi (useaksi vuodeksi) asennettuna alapäähäni.

Lisäksi lähipiirin kokemukset kierukoista ovat olleet todella huonoja. Runsaat kuukautiset, kivuliaisuutta, pari kierukkaraskautta ym.

Vierailija
16/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei :D

Jos uusi raskaus on suunnitelmissa vaikka vuoden parin sisään, niin silloin kondomi tai minipillerit. Noiden minipillerien kanssa pitää olla vaan tosi tarkkana.

Mutta jos uusi raskaus on suunnitelmissa jossain hamassa tulevaisuudessa tai ei ollenkaan, niin sitten hormonikierukka. Kuparikierukasta en ole kuullut mitään hyvää.

Vierailija
17/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taatusti ikinä asennuta kierukkaa, serkkunikin sai siitä kaamean tulehduksen. Ja sen voi kuulemma (mies) tuntea ja ylipäätään, jos sen asentanut lääkäri ei ole tosi pätevä, koko homma voi kusta.

Mulla on 9kk ollut cerazette, ei mitään haluttomuutta eikä (tavallisesta poikkeavaa) ärtyisyyttä tms. ja mikä parasta, ei ainuttakaan migreeniä, kuten aiemmin! Haittoina epäsäännölliset (muttei runsaat) vuodot ja välillä muutamia finnejä rinnassa, selässä ja olkapäissä.

Vierailija
18/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on. Ei ole lisääntynyt vuoto, menkkakipuja ei ole, enkä ole tullut raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä