Tänään ovistesti näytti plussaa, koskas nyt on KAIKKEIN paras aika pupuilla?
Harrastettiin seksiä heti kun olin saanut plussan, mutta ovishan tapahtuu vasta 24-48h kuluttua? Eli olisko paras sekstailla huomenna aamulla vaikka? Vinkkejä, miten saisi sen tavaran pysymään mahdollisimman kauan sisällä, kun pahus vieköön valahtaa heti ulos kun akti ohi... Kunpa nyt tärppäisi, niiiin kauan ja hartaasti vauvaa olen toivonut... vastailkaa!
Kommentit (12)
Ei ihme, jos ei viisari värähdä, kun mamma käyttää tollasta terminologiaa.
Ovulaation aikana on jo liian myöhäistä, siittiöiden täytyy käydä läpi muutoksia jotta olisivat hedelmöityskykyisiä, tämä vie noin vuorokauden,
Harrastettiin seksiä heti kun olin saanut plussan, mutta ovishan tapahtuu vasta 24-48h kuluttua? Eli olisko paras sekstailla huomenna aamulla vaikka? Vinkkejä, miten saisi sen tavaran pysymään mahdollisimman kauan sisällä, kun pahus vieköön valahtaa heti ulos kun akti ohi... Kunpa nyt tärppäisi, niiiin kauan ja hartaasti vauvaa olen toivonut... vastailkaa!
jos riittäisi että heti seksin jälkeen pomppii tasajalkaa niin että spegut valuu reisille ;D
Kyllä ne siittiöt siellä elää pari päivää, voittehan huomenna vielä varmuuden vuoksi "pupuilla".
Pupuilla...Ei helvetti.
Vierailija - 01.09.09 11:00 (ID 9163632)
Vastausviesti
Kiitoksia vaan asiallisesta vastauksesta. Todella ikävää kun tuollaisia vastaajia kuin sinä täällä liikkuu. Jos ei ole muuta tarkoitusta kuin pahoittaa toisen mieli niin ole kokonaan vastaamatta mielummin.
Kolmonen on vähän(lue tosi) väsynyt, eikä ymmärtänyt pupuilun tarkoittavan seksiä. Luuli, että se liittyy jotenkin pupu-kuvioisiin lastenvaatteisiin tms.
että ukko on koko ajan selässä nylykyttämässä.
Vaikka sitten sen tuloksen kanssa onkin näin välillä väsynyt...
nyt vaan on keksimäni synonyymi seksin harrastamiselle. Miksi takerrut sanoihin vaikka varmaankin ymmärsit mistä oli kirjoituksessani kyse....
vastaan suoraan: eilen.
Mistä tiedät milloin olet ovuloinut? On parempi että on siittiöt odottamassa jo munasolua, muuten menee tilaisuus helposti ohitse.
Paras mittari ovulaation löytämiseen on lämpöjen mittaaminen. Tosin pitää olla vertailukuukausi taustalla, että voi jotain päätellä.
pitää olla tyhmiä ihmisiä...jos kerran lasta yrittää niin koittaa nyt PUPUILLA vaan vaikka joka päivä, ei siihen mitään testejä ja aikatauluja tarvi herranjumala!!! Ei pidä yrittää liikaa, kyllä se sieltä tärppää ku antaa vaan mennä ilman stressiä!
ja tietäväiseltä. Olisiko sinulla yhtä fiksu ratkaisu myös äitini ongelmaan: sairastaa dementiaa.
pitää olla tyhmiä ihmisiä...jos kerran lasta yrittää niin koittaa nyt PUPUILLA vaan vaikka joka päivä, ei siihen mitään testejä ja aikatauluja tarvi herranjumala!!! Ei pidä yrittää liikaa, kyllä se sieltä tärppää ku antaa vaan mennä ilman stressiä!
nyt vaan on keksimäni synonyymi seksin harrastamiselle. Miksi takerrut sanoihin vaikka varmaankin ymmärsit mistä oli kirjoituksessani kyse....