Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua!-peräpukamiako?

Vierailija
01.09.2009 |

Millaisai ne ovat? Synnytyksen jälkeen on ollut kutinaa nyt SÄIKÄHDIN p.aukosta kurkistaa uloke. Sellainen vähän niin kuin somenpää.. Olin aivan järkyttynyt. Leikataanko niitä? Voivatko hävitä itsestään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä nainen joutuukin kokemaan. Mites seksi? Kun mies hyväilee,entäs jos törmää roikkuvaan peräpukamaan :)

Vierailija
2/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavoista johtuvaa: paska ruokavalio, liianvähän liikuntaa ja nesteitä.

Nyt ihan ekana marssit apteekkiin ja otat paketin jossa on kapseleita jokka menee sinne pehvaan, hoitaa sisälläsi mahdollisesti olevia pukamia ja rasvaa jota levität ulkopuolella olevaan.

Pukamat sitten työnnetään takasin persiiseen.

Liikunta tehostaa suolen liikkumista ja kuitupitonen ravinto hellii seinämiä, nesteitä myös tarttet.

Noita pukamia syntyy koska veri ei liiku suonissa kunnolla.

Vaikka raskaus aiheuttaa yleisesti pukamia, kyllä niitä saa ihan elintavoillakin itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pukamalta vaikuttaa. Joskus pienet voi hävitä itsekseen. Onhan niihen niitä voiteita. Leikataankin niitä jos oikein pahoja on, mutta eivät enää niin mielellään sitä tee kun helposti tulevat takaisin. Mulla kaksi synnytystä ja kuopuksesta 15kk ja vieläkin vaivaa. Kutittaa niin pirusti.

Vierailija
4/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla synnyttäneillä naisilla niitä on ja jos eivät vuoda tai ole muuten kovin häiritsevät, ei niille tehdä mitään. Vasta jos vuotavat runsaasti verta, eivätkä tokene käsikauppa tai resepti salvoilla niin sitten operoidaan. Itse leikkaus on tuskallinen, mutta nykyisin pyritään joko kuristamaan ne kumilenkillä tai muuten lyh. kirurgisesti hävittämään. Kannattaa pitää huolta, että uloste on sopivan kiinteää. Kova maha pahentaa pukamia. Jos kipeä kysy apteekista salvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä