Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein 30-40-vuotiaat käytte silmälääkärillä?

Vierailija
31.08.2009 |

Mulla ihan hirveän monta vuotta aikaa, kun olen aina käynyt vain optikolla uusimassa piilolinssireseptin. Miten usein silmälääkäriin pitäisi mennä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan käynyt. Olen 35-vuotias ja laseja käyttänyt 17-vuotiaasta asti.

Vierailija
2/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus silmälääkäri sanoi, että kannattaa käydä kerran viidessä vuodessa. Uskoisin, että itse kävisin näin. Mutta mulla on ollut raju kortisonilääkitys, niin nyt käy kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glaukooma on meillä kovana sukurasitteena ja toisessa silmässä oli lievää nousua havaittavissa.

Lisäksi silmälääkäri sanoi että hajataitto tahtoo lähteä muuttumaan neljääkymmpiä lähestyttäessä.

Vierailija
4/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tilaan lähiaikoina ajan silmälääkärille. Onko kellään mitään tietoa, mitä optikkoliikkeiden yhteydessä vastaanottavat silmälääkärit veloittavat tarkastuksesta?

Vierailija
5/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään erityistä syytä silmälääkärikäyntiin esim. lääkitys, sukurasite tms. optikkokäynti riittää hyvin alle 40-vuotiaalle.

Vierailija
6/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin ole käynyt optikollakaan koskaan. Ei ole tarvetta silmälaseille, joten en näe syytä käydä.

Vierailija
7/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa joskus on tarkistettu näkö niistä tauluista, joiss E-kirjaimet sojottaa eri suuntiin. Ja kun se on mennyt aina hyvin, niin muuta ei olla tehty. Pitäisikö?

t. 29v

Vierailija
8/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mennä?

Vierailija
9/15 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseja olen joutunut käyttämään 7 vuotta, ensin lukulaseja ja nyt jo kauaskin katsoessa. Mulla on moniteholasit, mutta en osaa niitä käyttää, vaan lukiessa käytän edelleen lukulaseja, ja vain telkkaa katsoessa monitehoja.

Vierailija
10/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glaukooma on meillä kovana sukurasitteena ja toisessa silmässä oli lievää nousua havaittavissa.

Lisäksi silmälääkäri sanoi että hajataitto tahtoo lähteä muuttumaan neljääkymmpiä lähestyttäessä.

Vierailija
11/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain ekat silmälasit. Sen jälkeen optikolla käynnit ovat riittäneet. Kai ne passittaisi silmälääkärille jos näkisivät tarpeen.

Vierailija
12/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävin vuosi sitten, varmaan käyn 2 vuoden kuluttua. Lapsi käy vuosittain.

Vierailija
13/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työantaja maksaa silmälääkärin ja maksaa uudet lasitkin joka toinen vuosi, joten käyn lääkärillä ennn uusien lasien hankintaa.

Ne optikoiden laitteet on surkeita: mulle tulee niillä toiseen silmään miinus-näkö ja toiseen plussaa, vaikka oikeesti molemmat silmät on plussaa...

Vierailija
14/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokortin voimassaolon takia?

Vierailija
15/15 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokortin voimassaolon takia?

riittää.