Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikaisin teidän lapset ovat olleet päiväkuivia?

Vierailija
31.08.2009 |

Ajattelin vaan että kuinka tavallista on että lapsi menee esim. kaksivuotisneuvolaan ilman vaippaa? Meillä th kovasti kehui kun tyttö on päiväkuiva ja välillä öisinkin, itse olen jotenkin pitänyt sitä ihan normaalina...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oppivat jossain vaiheessa, mitä ihmeen merkitystä sillä on onko lapsi 1, 2 tai 3 v. No joo, säästää vaippojen hinnassa jne. mutta mun mielestä äidit tuntuvat tekevän tästä usein jonkun elämää suuremman asian.

Vierailija
22/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen (tyttö) n. 2 vuotiaana ja 2,5 v yökuiva Nuorin nyt 2 v 3kk yö- ja päiväkuiva 1 v 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että voi lähteä uloskin ilman vaippaa. Mitä jos tulee, vaikka kaupassa hätä? Pystyykö pidättämään, kunnes löydätte vessan tai pääsette kotiin?

Harva 2v pystyy pidättämään pitkään, kun tulee pissa hätä, niin se pissa tulee heti. Rakko on vielä niin pieni ettei kykene pitkiä aikoja pidättämään. Jos normaalisti saa juotavaa.

Vierailija
24/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökuivaksi oppikin sitten vasta 3,5 vuotiaana.

Vierailija
25/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinkoja joskus jos leikkii innostuneesti eikä muista mennä vessaan. päivävaippa jätettiin 3-vuotiaana pois, on kastellut siitä asti satunnaisesti. Ehkä hän aikuisikään mennessä "oppii" kuivaksi.

Vierailija
26/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika päiväkuivaksi ja yökuivaksi 2v2kk iässä.

Vierailija
27/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin aina pissalla ennen kauppareissua. Näin tiesin että pariin tuntiin ei tule kova hätä. Jos kauppareissu (tai kyläilyt tms.) kesti tuntitolkulla, käytiin välillä pissalla ennen kuin se kova hätä iski. Osasi kuitenkin jo 1,5 -vuotiaana pidätellä paremmin kuin veljensä 3-vuotiaana. Kakkahätää osasi pidätellä hyvin kaupan vessaan asti, tarvittaessa kotiinkin.

Harvemmin 2v on vielä päiväkuiva Siten, että voi lähteä uloskin ilman vaippaa. Mitä jos tulee, vaikka kaupassa hätä? Pystyykö pidättämään, kunnes löydätte vessan tai pääsette kotiin?

Harva 2v pystyy pidättämään pitkään, kun tulee pissa hätä, niin se pissa tulee heti. Rakko on vielä niin pieni ettei kykene pitkiä aikoja pidättämään. Jos normaalisti saa juotavaa.

Vierailija
28/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki olekaan aina vanhempien viitseliäisyydestä kyse.

Tällä palstalla (ei ole luotettavaa tietoa, tiedetään...) olen lukenut useammankin tekstin, jossa sanotaan ettei kannata aloittaa pottatreenejä aikaisin. "2-vuotias ei halua potalle. -Odotelkaa ihmeessä muutama kuukausi, on liian aikaista." Tämän tyylisiä viestejä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi