Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 4-kymppinen jo liian vanha opiskelemaan uuden ammatin?

Vierailija
30.08.2009 |

Olen sairaanhoitaja ja jotain muuta haluaisin tehdä työkseni... Tietäisi vielä vain, että mitä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. jotain täydennys- tai muuntokoulutusta, jossa ei mene kovin pitkään niin eiköhän. Sitten taas jos edellyttää vuosien opintoja ja toisaalta valmistut jollekin nuorekkaalle alalle (esim. media-ala) niin ei ehkä maksa vaivaa.

Mites olis yrittäjäksi ryhtyminen? Siihen et olisi ainakaan vanha.

Vierailija
2/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. jotain täydennys- tai muuntokoulutusta, jossa ei mene kovin pitkään niin eiköhän. Sitten taas jos edellyttää vuosien opintoja ja toisaalta valmistut jollekin nuorekkaalle alalle (esim. media-ala) niin ei ehkä maksa vaivaa. Mites olis yrittäjäksi ryhtyminen? Siihen et olisi ainakaan vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia jotka neljänkympin molemmin puolin ovat alkaneet opiskella ihan uutta alaa. Yhdestä tuli kauppatieteenmaisteri, yhdestä tulkki, yhdestä shiatsuhieroja...

Vierailija
4/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työuraa jäljellä, joten eipä kannata sitä tuhlata tekemällä työtä josta ei pidä. Sehän on hirveän pitkä aika!

Todellakin kannattaa opiskella uutta alaa ellei vanha miellytä.

Vierailija
5/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä kouluun =) minun luokallani aikuis koulutusessa ikä haarukka oli 18-45 ja meillä synkkasi tosi hyvin itse kuulu keskiväliin=)

Vierailija
6/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihanaa olisi viettää sitten seuraavat 20 vuotta tehden sellaista työtä, josta todella pitää, eikä vääntäytyä täysin leipiintyneenä sinne työmaalle vuodesta toiseen.

Vierailija
7/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tartte lähteä merta edemmäs kalaan. Se on semmoinen ammatti joka mahdollistaa vaikka mitä.

Vierailija
8/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 38-vuotta. Toimistohommista sairaalaan itse ;) Ystäväni kävi yliopistolla lisäkoulutusta (sairaanhoitaja), teki hallinnollisia hommia sairaalassa, nykyjää hoitotyön opettaja.

Vierailija
9/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vielä 20-25 työvuotta edessä, todennäköisemmin vähemmän jos jäät työhön mitä et jaksa enää.

Vierailija
10/10 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania viestejä täällä. Olen 33-vuotias ja haaveena olisi opiskella vielä jokin tutkinto. Joskus ajattelin, etten enää ehtisi, mutta taidankin ehtiä. Hienoa!

Tsemppiä kaikille opiskelijoille!