Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä näen lähes joka yö painajaisia?

Vierailija
30.08.2009 |

Rasittavaa, tuntuu että koko yön kunnon trilleri-rainat pyörii nonstoppina. Ja pitääkö ne muistaa aamulla niinkin hyvin. Viime yönäkin olin panttivankina jonkun hullun luona, josta lopulta pääsin pakenemaan muutaman muun kanssa. Mahtaisko vaikka elokuvateollisuus pystyä hyödyntämään näitä? Katseleeko kukaan muu tällaisia melkein joka helkatin yö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla alitajunta työstää jotain pelkoja/traumoja tms..

Vierailija
2/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuka terapoi mua noiden perusteella, varsinkin kun kaikki palvelut on ns. kiven alla..?Viime yönä näin myös unessa, että sikainfluenssa oli tulossa meidän perheeseen ja kuudelta aamulla heräsin kun esikoinen itki, että hänellä taitaa olla nyt SE, kurkkuun sattuu ihan hirveästi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yksityinen terapeutti tai kokonaisvaltainen vaihtoehtoterapia?

Niistä kyllä joutuu ite maksamaan, mutta kai yöunien rauhoittaminen on sen arvoista..

Vierailija
4/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä valmiimpi on kyllä antamaan melkein mitä vain... Kiitti sulle!

Ap

Vierailija
5/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät hyvän terapeutin.

Vierailija
6/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialalääkitystä? mulla meinaa tulee Cipralexistä tosi omituisia unia ja painajaisia. tällä viikolla olen useampana yönä nähnyt painajaista että tukistan lastani ja hänet otetaan multa pois. en muuten ole väkivaltainen mutta näköjään unissani olen. :( mua on myös usein ammuttu ja puukotettu unissa lääkityksen aloituksen jälkeen.

Vierailija
7/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotteet? Joskus aikoinani kokeilin ubikinonia ja se sai minulle aikaan sellaiset unet niin kuin olisin "vuoristoradassa" kaiket yöt, painajaisia, levottomuutta yms. ahdistavaa. Heti kun lopetin ubikinonin, asia korjaantui.

Myös televisio-ohjelmat ja elokuvat tulevat helposti uniini eli saan olla tarkkana, mitä katson ja mitä en.

Vierailija
8/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkitystä (jotain kaiketi pitäisi...)eikä luontaistuotteitakaan. Nuo ampumis ja puukko-unet ovat kauheita...aamulla on vielä pitkäään sellainen outo olo. :( Telkkarinkatselua osaan jo säädellä kun tajusi, että tuppaavat tulemaan uniin vaikkei ihan sellaisinaan.

Vierailija
9/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin enää muuta tulekkaan telkkarista kuin murhia, tappoja ja kidnappauksia.

Mä näen lähes joka yö unta mun vanhemmista. Se jos mikä tekee ihmisen hulluksi. Syykin uniin löytyy viileistä ja tulehtuneista väleistä jotka on mielessä usein.

Vierailija
10/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut entäs kun kerran sain vähintäänkin ahdistavia unia Punaisesta langasta.... :o

ap

Vierailija
11/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oli pakko yrittää tappaa joku (itselleni tuntematon), tai muuten se tappais mut. Siinä sitten hakkasin sen päätä kivilattiaan. Nää uusiutu ja uusiutu kesti vuosikausia. Mulla ne oli kyllä ennakko-oire puhkeavasta ahdistuksesta. Nyt kun ahdistus hoidettu pois ja muutenki tyytyväinen elämääni, niin nää väkivaltaset unetkin katosi.