Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistestissä ei edes haamua. Jotain pahasti vialla?

Vierailija
30.08.2009 |

Olen tikuttanut yhden kierron ovista, ja saanut tulokseksi vain kahtena päivänä havaittavan mutta hentoisen haamuviivan. Ohjeen mukaan tämä on nega. Muina päivinä ei ole tullut edes haamua. Ilmeisesti en ovuloi lainkaan. Kannattaisiko varata heti lääkäriaika? Mitä tämä voi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haamua, ei mitään. Joko testi ei toimi mulla tai en ovuloi. Kaksi kuukautta olen nyt testannut.

Olisikohan sellainen sylkitesti parempi? Lääkäri on joskus aiemmin kyllä sanonut, että ovulaatio oli siinä kuussa jo tapahtunut, joten ainakin kerran olen joskus ovuloinut :)

Vierailija
2/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi varmaan kyllä toimii, koska kontrolliviiva tulee heti. Teen myös tarkkaan ohjeen mukaan ja ne kaksi haamua kuitenkin tulee. Sylkitestiä en ole kokeillut, mutta palstoilla siihen ei ole oltu oikein tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ovulaatiotestejä lähes vuoden, ja huomasin, että ovuloin ehkä n. jokatoinen kuukausi. Ja vaikka kuukautiskiertoni oli hyvin säännöllinen 28 päivää, en ovuloinutkaan odotetusti kierron 14-15 päivänä, vaan 16-18 päivänä! Lopulta sain lääkäriltä Clomi reseptin, ja kahden vuoden yrittämisen jälkeen onnisti!

Vierailija
4/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on selviä alavatsanipistelyjä. Olen tikuttanut koko kierron jotta saisin oviksen varmasti kiinni, joten se ei ole voinut mennä ohi. Ainoastaan tulee mieleen, että en voi olla juomatta kuin sen annetun minimin eli 2 h, joten ehkä pitäisi sinnitellä vaikka 4 h ilman nestettä. ap

Vierailija
5/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovuloi vain joka toinen kierto, silti oikein hyvät mahdollisuudet raskautua

Vierailija
6/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se kaksi vuotta joka kuukausittaisia pettymyksiä oli pitkä aika...

T:4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän