Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia Plantagen:sta?

Vierailija
30.08.2009 |

Kävin eilen Espoossa (onko nyt Hyljelahti/ Kaitaa) ja petyin pahasti. Hinnat oli tosi sekavasti ( sai arvata mikä oli tarjouksessa), osasta ei löytynyt hintaa ollenkaan, kassoilla oli kauhea jono ja jokaisen asiakkaan kohdalla tarkistettiin niitä hintoja. Olen aika varma että itselläni tuli 2 tuotetta korkeammalla hinnalla kuin lapussa oli, mutta jonon takia en viitsinyt alkaa tapella. Mutta toiste en kyllä mene..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen käynt vain Vantaalla Plantagenissa.

Vierailija
2/7 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti tietää mitä on ostamassa. Siisti liike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin - minusta se on harvoja "kukkakauppoja", joissa hinnat näkyy selvästi hyllynreunassa, eikä niitä tartte kysyä. Mutta minä asunkin täällä "Jumalan selän takana" ;) Vaasassa, jossa Plantagen on ainoa vähän suurempi puutarhakauppa...muuten löytyy markettien puutarhamyymälät ja yksityisyrittäjiä (kaikki kunnia heillä, heiltä saa sitten erinomaista palvelua!).

Vierailija
4/7 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Plantagenissa ja molemmilla kerroilla valikoima oli kauhistuttavan huono!!

Varsinkin kesäkukat ihan karmean näköisiä,mutta silti ihmiset hamstrasivat. Siis oikeasti, versot katkenneita,huonosti hoidettuja, rutikuivia, jne...

Itse olen puutarha-alalla,enkä kyllä sieltä mitään ostaisi.

Vierailija
5/7 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin Ikealla- 100 e menee joka kerta

Vierailija
6/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantagen Espoossa oli tosi tyly kassa sellainen keski-ikäinen nainen jolle kaikki oli tosi vaikeaa. En käy siinä paikassa enää koskaan. Epäilen että hinnoittelukaan ei mennyt oikein.

Vierailija
7/7 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joulukuusen 6.12., tänään 19.12. sain ilmoituksen, ettei tuotetta voida toimittaa, koska se on loppuunmyyty. Saa vaikutelman, että Plantagen myy tuotteita, joita ei tilaamishetkellä ole olemassa. Toissa jouluna tilaamani kuusta ei olisi toimitettu lainkaan, ellen olisi kysellyt sen perään sovitun toimitusajan mentyä. Epäluotettavaa toimintaa.