Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheiden saunominen?

Vierailija
29.08.2009 |

Saunotteko kaikki sekaisin, vai miten?

Itse en käy mieheni 8-vuotiaan pojan kanssa saunassa. Kiusallista mielestäni, enhän ole edes pojan äiti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuopus (4v.) pohti, että isillä on pidempi pippeli kuin X:llä. Että isin pippeli on niin pitkä, että kuinka se oikein mahtuu edes sinne bokserien lahkeeseen (oli ainakin silloin aikanaan lepotilassa noin 18 cm, ja juu sitä silloin nuorena mittailtiin).

Kyllä kuumotti korvia. Tottahan tuo oli, mutta taisi osua siihen kohtaan miestäni, että tapahtuneesta ei ole puhuttu kertaakaan, tai vitsailtu. Vaikka tavallaan hauska ja viaton sutkautushan se oli.

Mutta ollaan saunottu senkin jälkeen yhdessä. En halua, että lapsistani kasvaisi ruumiinkuvaltaan sillä tavalla estoisia, että kokisivat jo lapsina häpeää ja ahdistusta alastomuudesta. Eihän saunomiseen liity mitään seksuaalista.

Vierailija
2/4 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat 7v ja 9v, mutta molemmat lapset hihittävät katketakseen "isän pippelille" ja yrittävät peitellä sukuelimiään.

Olen ajatellut, että lakkaan saunomasta heidän kanssaan sitten, kun poika alkaa tulla murrosikään.

Todennäköisesti n. 4v päästä eli sitten kun tyttö on 11v ja poika 13v, käymme saunassa minä & lasten isä yhdessä ja sitten lapset erikseen - tai sitten isä & poika yhdessä ja minä & tytär erikseen (en usko, että tytär haluaa minun kanssani saunaan kahden).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että miehen etätyttö lopetti noin 11-vuotiaana meidän kanssa saunassa käymisen, murrosiän alkamisen aikoihin. Tyttöporukalla tulee mukaan, muttei enää isänsä kanssa. Sama varmaan tulee muidenkin kohdalla eteen murrosiän alkaessa.

Vierailija
4/4 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt, mitä järkeä on ahtautua lauteille toisten kanssa. Yksin se on nautinnollisempaa, esim. lenkin jälkeen maata lauteilla ihan hiljaa ja rauhassa, ah... Pelkään, että lapset satuttavat itsensä kiukaaseen, eli en halua pieniä saunaan. Ammekylpy riittää heille, isommat käyvät suihkussa itsekseen. Minä ja mies saunassa erikseen (toinen vahtii pikkuisia sillä aikaa kun toinen saunoo)