Mikä olisi Helsingin somalivapain
kaupunginosa Lauttasaaren lisäksi.Ei elitistinen alue,esim Eira
Kommentit (26)
Asutaan Vuosaaren ytimessä eikä tässä isossa taloyhtiössämme asu yhtäkään somaliperhettä. Venäläistaustaisia perheitä taitaa olla 3, kurdeja 2, jotain aasialaisia pari sekä yksi nigerialais-suomalainen perhe.
Alakerrassamme asui ennen todella mukava somaliperhe, josta ei todellakaan ollut mitään häiriötä milloinkaan, päinvastoin.
Töölö on aika hyvä. Mutta mitä väliä sillä on missä niitä somaleja asuu kun kadulla kuitenkin niitä näkyy?
..siis ihan siellä rannassa, viimeiset talot ennen merta = ei somaleja. MUTTA: somaleja asuu alueella jonkin verran ja esim. bussissa ja kaupoissa näkyy näitä jonkin verran. Kansoittavat ahkerasti myös mm. nuorisotaloa (tällä hetkellä viikottain, asumme vieressä ja meteli on kamala) ja käyttävät niiden asuntoyhtiöiden palveluja joissa eivät edes asu.
muita maahanmuuttjai on kuitenkin jonkun verran ja sitten kotimaisia hörhöjä on nykyjään joka paikassa.Enempi mua ne rassaa..
sinne itse. Saattavat karista ajatukset Afrikasta rasismivapaana vyöhykkeenä - ja nimenomaan mustien kesken.
Ei yhtään huonompi idea!
Afrikkaan välttyäkseen ap:n kaltaisilta ihmisiltä?
onko herttoniemen rannassa ja laajasalossa paljon niitä?
juuri niin sivistymättömältä, että suustasi pääsee tällaisia kysymyksiä.
haittaa,vaan nimenomaan nuo somalit
Tod. näköisesti juuri Eira tai kantakaupunki yleensä.Ullanlinna, Kaartinkaupunki, Punavuori osin, Katajanokka osin, Krunikka.
ei minun tietämykseni mukaan juurikaan somaleita, muttei mulla kyllä olisi mitään niitä vastaankaan...
Ruoholahdessa on laaja kulttuurikirjo kuten Herttoniemen rannassa. Molemmissa vuokra-asuntoja ja kaupungin vuokra-asuntoja sekä paljon populaa yleensäkin. Lauttasaari on suht kallis asuinalue kuten kantakaupunki, joten erilaiset ihmiset etsiytyy niihin.Kantakaupungissa on itseasiassa tosi rauhallisia paikkoja asua.On monenlaistakin kulttuuria, mutta sivistyneitä ihmisiä. Toki keskusta on rauhaton. Katso tilastoista mikä puolue on alueella suosituin ja valitse sillä perusteella. Kokoomus, RKP alueet varmaan sinua mielyttäviä
sillä siellä on lukuisia kaupungin vuokrataloja kuten myös vieressä olevassa Pikku-Huopalahdessa. Ja Munkkiniemen Puistotien alussa on moskeija, joten siellä lappaa niin somaleita kuin muitakin muslimeja päivät päksytysten.
katsoa tilastoja ja valita paikkoja, joissa on mahdollisimman paljon omistusasuntoja ja mahdollisimman vähän kaupungin vuokra-asuntoja.
Ulkomaalaisia muutenkin tosi vähän. Ja asun kuitenkin yhdellä niistä Laajasalon huonoimmista alueista.
sillä siellä on lukuisia kaupungin vuokrataloja kuten myös vieressä olevassa Pikku-Huopalahdessa. Ja Munkkiniemen Puistotien alussa on moskeija, joten siellä lappaa niin somaleita kuin muitakin muslimeja päivät päksytysten.
välttyäkseen ap:n kaltaisilta ihmisiltä?
sitten niin erityisesti häiritsee?