Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette useasti yrittäneet tupakkalakkoa ja siinä joko onnistuneet tai epäonnistuneet.

Vierailija
29.08.2009 |

1 yritys kaatui 11päivään=> tekosyy miksi aloitin uudelleen: Mieheni ei alkanut lakkoon ja liian vaikea katsella hänen tupruttelua.

2. yritys alkoi hyvin, ei pahoja viekkareita, mitä nyt 2-3viikkoa yskin limaa ja liki mustaa töhnää. Kestin jo katsoa mieheni/muitten polttamista eikä yhtään tehnyt mieli.

Tekosyy miksi aloitin uudelleen:

Ruoansulatukseni meni ihan juntturiin, 2-3 päivän välein pääsi vain isommille asioille sekä iso lihava riita miehen kanssa.

Ensin maistui yks, sitten vähän päiviä välissä ilman sitten menikin jo 8 parhaillaan päivässä:(

Nyt vatsa toimii hyvin ja olen tuprutellut taas 1½vk mutta n. 3per pv.

Huoh, tää tupakointi, vähäinenkin aiheuttaa minulle jatkuvaa stressiä siitä, että täytyis lopettaa.

Mietin miten tällä kertaa onnistuisin.

Mitään lääkekuuria en halua.

Ehkä saan itseäni niskasta kiinni, mutta miten vältän pahimmat karikot?

Olen ajatellut aloittaa jälleen kerran parin päivän päästä.

(toivottavasti 3kerta toden sanoo ja pääsen eroon)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nuo tupakoinnin vaarat on tiedostettu, joten please älkää aloittako luetteloida tauteja yms, vaan ihan konkreettisia hyviä neuvoja kaipaan.

Vierailija
2/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun tulin raskaaksi. Nykyään saatan polttaa yhden silloin tällöin, jos olen vaikka juhlimassa tms. En ole ottanut 'pakkoa' olla polttamatta. Lasten edessä en koskaan tupakoi, enkä kotona. Mulla tämä toimii näin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen päättänyt etten enää koskaan tule polttamaan.

Miksi polttaisin?

Että saan syövän?

Se on kivaa? Seuraksi?

On hankala harrastaa kunnon liikuntaa kun räkä lentää ja keuhkot huutaa apua?

Vierailija
4/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan lopettamista useita kertoja. Talvella olin siihen kai tarpeeksi motivoitunut, koska olen ollut 5 kk polttamatta. Enää ei juuri tee edes mieli. Poltin yli 15 vuotta. Mies on vähentänyt radikaalisti omaa polttamistaan, kun en ole enää seurana.

Vierailija
5/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan hikoilen siitä tuskasta mitä itselleni teen taas kokoajan:(

Siksi toivon apuja, mitä lähinnä TEKISIN, jotten polttaisi.

En tiedä oikein lähteä tuolle purkka/pilleri/laastari linjallekaan.

Tieten pahinmpaan tuskaan aluksi vaikka purkka ei liene pahaksi.

Vierailija
6/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

kokonaan lopettamista useita kertoja. Talvella olin siihen kai tarpeeksi motivoitunut, koska olen ollut 5 kk polttamatta. Enää ei juuri tee edes mieli. Poltin yli 15 vuotta. Mies on vähentänyt radikaalisti omaa polttamistaan, kun en ole enää seurana.

Vierailija
7/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan hikoilen siitä tuskasta mitä itselleni teen taas kokoajan:( Siksi toivon apuja, mitä lähinnä TEKISIN, jotten polttaisi. En tiedä oikein lähteä tuolle purkka/pilleri/laastari linjallekaan. Tieten pahinmpaan tuskaan aluksi vaikka purkka ei liene pahaksi.

Vierailija
8/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lopetaan/lopettiin (osa on jo aloittanut urakan) tyttoporukalla. Kun tulee puoli vuotta tayteen, varataan ulkomaan matka, ne ketka on polttanut ei saa lahtea mukaan. Mina en ainakaan halua jaada mukavalta matkalta pois.

T: 5's paiva polttamatta =)

Vierailija
9/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana lienee se, ettei tiedä minun retkahtaneen.

En tiedä oisiko hyvä kertoa vai ei, sillä hänen on hieman huono minuakaan torua, kun ei itse ole pystynyt lopettamaan:(

Jos mies lopettaisikin, niin kaksin oltais varmasti paljon vahvempia:)

Me lopetaan/lopettiin (osa on jo aloittanut urakan) tyttoporukalla. Kun tulee puoli vuotta tayteen, varataan ulkomaan matka, ne ketka on polttanut ei saa lahtea mukaan. Mina en ainakaan halua jaada mukavalta matkalta pois. T: 5's paiva polttamatta =)

Vierailija
10/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhua tupakkaLAKOSTA -senhän on tarkoituskin päättyä. Puhuisin mieluummin lopettamisesta.

Miksi et halua lääkekuuria: Se on erittäin tehokas tapa päästä eroon tupakasta ja lievittää myös hyvin vieroitusoireita!!! Kokemusta on, enkä voinut tajuta, että se olikin niin helppoa! Tätä ennen monta kertaa ollut pikkulakkoja, max 3 kk.

Vierailija
11/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lapsi on jo 2v... äiti on sortunut, varsinkin se iltatupakka on ihana.

Päivät pystyn olemaan polttamatta ja olenkin, enkä myöskään tupakoi koskaan lasten edessä.

Minä urheilen säännöllisesti ja keuhkot ei huuda hoosiannaa... Minäkin tiedän tupakan vaarat, mutta on niin ihana mennä iltatupakalle.. ja kyllähän se totta on et ummetusta ei ole!

Vierailija
12/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mielialalääkkeitä.

Käyttäjäkokemuksia, huonoja sellaisia, kuullut liikaa

Mulla kun nää mielialat vaihtelee ilman lääkkeitäkin;)

Miksi puhua tupakkaLAKOSTA -senhän on tarkoituskin päättyä. Puhuisin mieluummin lopettamisesta. Miksi et halua lääkekuuria: Se on erittäin tehokas tapa päästä eroon tupakasta ja lievittää myös hyvin vieroitusoireita!!! Kokemusta on, enkä voinut tajuta, että se olikin niin helppoa! Tätä ennen monta kertaa ollut pikkulakkoja, max 3 kk.

Vierailija
13/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tahtois kokonaan lopettaa.

Ehkä mä sitten koitan vähällä lääkitä itseäni, jos nyt ihan juntturiin suolet menee, mutta muuten totaalinen EI.

no lapsi on jo 2v... äiti on sortunut, varsinkin se iltatupakka on ihana. Päivät pystyn olemaan polttamatta ja olenkin, enkä myöskään tupakoi koskaan lasten edessä. Minä urheilen säännöllisesti ja keuhkot ei huuda hoosiannaa... Minäkin tiedän tupakan vaarat, mutta on niin ihana mennä iltatupakalle.. ja kyllähän se totta on et ummetusta ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän